  • 1. Data: 2014-05-17 01:07:24
    Temat: NOKIA C5-00 - kopia zapasowa skrzynki e-mail
    Od: a...@g...com

    Witajcie,

    po paru godzinach walki poleglem...

    Posiadam w/w model, mam skonfigurowana skrzynke pocztowa (WP.PL) i sporo maili w
    telefonie.

    W jaki sposob moge wykonac backup skrzynki/e-maili?

    Nokia Suite i inne programy oprocz standardowych "Wiadomosci/SMS" nie widza skrzynki
    z listami:(

    Google tez dziwnie jakos milczy na haslo "nokia c5 backup mail".

    Dzieki za wskazowki.

  • 2. Data: 2014-05-17 10:27:20
    Temat: Re: NOKIA C5-00 - kopia zapasowa skrzynki e-mail
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 May 2014 16:07:24 -0700 (PDT), a...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    skrzynki z listami:(
    > Google tez dziwnie jakos milczy na haslo "nokia c5 backup mail".

    Jeżeli dobrze pamiętam i to jest symbianowa Nokia, to potrzebujesz (chyba)
    jakiegoś programu, z którym można to zsynchronizować. Czyli Outlooka albo
    Windows Mail (od Visty ww górę).
    W ogóle trzymianie archiwum poczty w telefonie jest skrajnie nierozsądne.
    Zwłaszcza, jeżeli to jest ważna poczta.

    Możesz też wypróbowac Nokia PC Suite zamiast Nokia Suite (to są różne
    programy)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-05-19 12:04:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 May 2014 16:07:24 -0700 (PDT), a...@g...com
    wrote:

    >Posiadam w/w model, mam skonfigurowana skrzynke pocztowa (WP.PL) i sporo maili w
    telefonie.
    Masz skonfigurowaną skrzynkę na pop3 czy imap?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 4. Data: 2014-05-20 23:20:24
    Od: "ssss" <ddddddddddddd>

> [...]
    > Zwłaszcza, jeżeli to jest ważna poczta.
    >
    > Możesz też wypróbowac Nokia PC Suite zamiast Nokia Suite (to są różne

    Nokia Suite nie dziala; PC Suite tez, ale dzieki za wskazowki. Myslalem, ze
    to moze wina BT ale po kablu tez nie wyswietla sie opcja zgrania poczty na
    dysk ;(

  • 5. Data: 2014-05-20 23:21:56
    Od: "ssss" <ddddddddddddd>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Masz skonfigurowaną skrzynkę na pop3 czy imap?
    >
    > WAM
    > --

    IMAP :/

    nawet przegranie danych na E51 nie pomaga ;(
    kontakty/sms ok, ale e-maile nic, dupa :(

    dziwne, ze gogle tez milczy... "c5 mail backup" albo extraction itp :(

  • 6. Data: 2014-05-20 23:56:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 May 2014 23:21:56 +0200, ssss napisał(a):

    > IMAP :/

    Jeżeli to IMAP, to znaczy, że nie masz poczty w telefonie, tylko na
    serwerze.
    Ustaw jakiegokolwiek klienta poczty na połączenie z tym samym serwerem,
    najlepiej POP3 i ci ściągnie całość.

  • 7. Data: 2014-05-21 11:13:40
    Od: "ssss" <ddddddddddddd>

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    hmmm raczej mam poczte w telefonie, bo widze np. pelne dane z maila jaki
    przyszedl po kupnie przedmiotu na aukcji.

    Chcialbym lokalnie z telefonu zgrac dane... powiedzmy, ze nie mam dostepu do
    sieci/serwera WP.

  • 8. Data: 2014-05-21 12:36:08
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 21/05/14 11:13, ssss wrote:
    > hmmm raczej mam poczte w telefonie, bo widze np. pelne dane z maila

    Hmm raczej mam polityków w domu a nie w studiu TV, bo widzę np. jak są
    ubrani i słyszę co mówią.

    --
    Alf/red/

  • 9. Data: 2014-05-21 14:54:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 May 2014 23:21:56 +0200, "ssss" <ddddddddddddd> wrote:

    >IMAP :/
    Tak jak napisal Waldek - IMAP oznacza ze Twoja poczta nie lezy w
    telefonie tylko na serwerze. Powinienes ja zatem widziec po
    zalogowaniu przez web: poczta.wp.pl . Mozesz sie do niej podlaczyc
    dowolnym innym urzadzeniem/programem obsługującym IMAP i wszystko
    bedziesz widział. Nie musisz recznie robić kolejnej kopii - kopia jest
    w telefonie a oryginal masz na serwerze.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl