  • 41. Data: 2014-07-06 09:05:20
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-30 21:35, J.F. pisze:
    > Nic nie jest potrzebne - to sa ogg.
    > Oczywiscie sa tez pliki tts i mozna korzystac z syntezatora.
    >
    > P.S. Te pliki TTS sa Prologu, ze tez im sie chcialo ...

    W którym miejscu są te pliki ogg?

    > W nawigacji niewielka zaleta, ale przynajmniej wiadomo co tak ciazy
    > :-)
    >
    > J.

    Ale jednak można przyznać Ivonie mały plusik za to, tzn. za bardziej
    naturalny głos niż w konkurencji.. ;-)

  • 42. Data: 2014-07-08 01:23:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >W którym miejscu są te pliki ogg?

    osmand/voice/pl/, nie mylic z osmand/voice/pl-tts/.
    Oczywiscie po sciagnieciu odpowiedniego glosu.

    a potem slychac "5 godziny" czy "2 kilometrów", ale z tego co widze,
    to i tts na to cierpi ?

    J.

  • 43. Data: 2014-07-08 09:55:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Jak pisałem -- mam masę nawigacji i w Monsterze, i w Overmaxie.
    > (więc jedna w tę lub we w tę nie robi różnicy)
    > Niestety w Overmaxie brakuje już ,,pamięci wewnętrznej''.
    > Dziwny podział 16 GB -- 1+14. :)

    A nie możesz przenieść aplikacji na kartę pamięci ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 44. Data: 2014-07-09 19:59:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lpg856$g1s$...@n...news.atman.pl

    1+12 :)

    > A nie możesz przenieść aplikacji na kartę pamięci ??

    Miałeś kiedyś Androida i podział ,,pamięci wewnętrznej''?
    Piszesz, jakbyś nie miał.

    -- nie każdą aplikację można przenieść
    (niby można, ale przeniesiona aplikacja
    niekoniecznie będzie w pełni funkcjonalna)

    -- nawet przeniesiona, zajmuje trochę miejsca

    -- aplikacja po przeniesieniu zajmuje sumarycznie
    znacznie więcej miejsca niż przed przeniesieniem

    1 GB ,,pamięci wewnętrznej'' to bardzo mało,
    a wypadałoby mieć zapasik na wszelki wypadek

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'