  • 11. Data: 2014-05-20 09:34:32
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5379e930$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Od paru lat mam dwuzjezdniową -- mapa pokazuje jednozjezdniową.

    I to naprawdę dla ciebie jest problemem. Dla mnie problemem byłby
    zupełny brak tej drogi na mapie.

    > IMO nawiguje dobrze.

    > Tego jeszcze nie odkryłem.

    > Ja oceniając tę aplikację miałem na myśli szybkość renderowania.
    > Nawigowanie jest dla mnie niemal nieistotne.

    No ale to jest program nawigacyjny...

  • 12. Data: 2014-05-20 19:32:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 537b057d$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > I to naprawdę dla ciebie jest problemem. Dla mnie problemem byłby zupełny brak tej
    drogi na mapie.

    Jest problemem drobnym. Jedna jeśli tu jest
    sytuacja sprzed lat -- być może także w innym
    miejscu mapa pokazuje drogę nieistniejącą od lat.

    > No ale to jest program nawigacyjny...

    Więc nie widzę nic ani rewelacyjnego,
    ani skandalicznego -- nawigacja jak inne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-05-20 23:55:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5379e95e$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Co to znaczy - "nie nawiguje"? Wpisujesz adres i ruszasz a OsmAnd pozostaje w
    stanie bezruchu?

    Zawsze są jakieś problemy. :)

    > Jest jeszcze wybór naciśnięcia na danym adresie, przytrzymanie - wywołanie menu
    kontekstowego i kliknięcia na "wyznacz trasę do
    > tego miejsca". Oczywiście GPS musi być włączony.

    Dla mnie chyba najważniejsze jest:

    () odnalezienie danego miejsca na mapie po
    podaniu pocztowego adresu tego miejsca
    () wskazanie mi mego obecnego położenia
    () pokazanie mapy.

    Nawigacje: w lewo, w prawo, do tyłu,
    na drzewo -- nie nęcą mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-06-17 08:18:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 May 2014 13:21:58 +0200, Trybun napisał(a):

    > OsmAnd bardzo dobrze się u mnie sprawuje.

    Masz wytyczanie trasy w offline czy online ?

    Czy tylko u mnie off-line liczy kilka minut ?

    J.

  • 15. Data: 2014-06-17 20:57:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 537b057d$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > Jest problemem drobnym. Jedna jeśli tu jest
    > sytuacja sprzed lat -- być może także w innym
    > miejscu mapa pokazuje drogę nieistniejącą od lat.

    Używam, i używałem już do nawigowania sporo map. Jednak jak na razie
    moje zapotrzebowanie na nawigację sprowadza się głównie do dróg drugo,
    trzecio, a nawet czwartorzędnych. I muszę powiedzieć że z tym jest
    bardzo nieciekawie, sporo przejezdnych dróg nie ma nawet w tzw. mapach
    komercyjnych. Natomiast nie ma żadnych problemów z dokładnością map,
    jeżeli chodzi o o główne drogi czy nawigowanie w mieście.

    > Więc nie widzę nic ani rewelacyjnego,
    > ani skandalicznego -- nawigacja jak inne.

    Wyeliminują kilka błędów i PF będzie bezdyskusyjnym numerouno darmowych
    nawigacji.

  • 16. Data: 2014-06-17 20:57:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5379e94c$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Wrzuciłem UMPa -- i zaraz skasowałem, bo imo nie ma pokrycia
    > w rzeczywistości. ;) Sama aplikacja bardzo dobra -- zniechęca
    > do ciągani map za jej pomocą, ale nakłania do ciągania
    > PeCetem -- z dużym ekranem.

    No cóż, jak dla mnie sama nawigacja jest taka sobie, jest sporo nie
    tylko równorzędnych ale nawet i lepszych. Cała jej zaleta to tylko
    możliwość używania map UMP.

  • 17. Data: 2014-06-17 21:01:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-17 08:18, J.F. pisze:

    > Masz wytyczanie trasy w offline czy online ?
    >
    > Czy tylko u mnie off-line liczy kilka minut ?
    >
    > J.

    Oczywiście że off-line. U mnie na starszym telefonie, przy zmianie
    zaplanowanej trasy też to trwało bardzo długo, czasem nawet już
    dojechałem do domu po godzinnej jeździe a OsmAnd nadal obliczał trasę.
    Teraz na nowym telefonie nie ma żadnych problemów.

  • 18. Data: 2014-06-17 21:25:32
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    >
    > Tego jeszcze nie odkryłem.

    > Ja oceniając tę aplikację miałem na myśli szybkość renderowania.
    > Nawigowanie jest dla mnie niemal nieistotne.

    Lubisz sobie oglądać ładnie renderowane mapy? Jeden lubi ogórki ...
    Dla większość użytkowników nawigacji najważniejsza chyba jest
    skuteczność nawigowania.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2014-06-18 20:08:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

> [...]
    >dojechałem do domu po godzinnej jeździe a OsmAnd nadal obliczał
    >trasę. Teraz na nowym telefonie nie ma żadnych problemów.

    No nie, S4 raczej nie mozna podejrzewac o brak zasobow.
    Moze cos niekompatybilne sie okazalo ...

    J.

  • 20. Data: 2014-06-19 15:38:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-18 20:08, J.F. pisze:

    > No nie, S4 raczej nie mozna podejrzewac o brak zasobow.
    > Moze cos niekompatybilne sie okazalo ...
    >
    > J.

    Nie, to pewnie nie tym idzie. W grę wchodzi pewnie kompatybilność
    sprzętu. Bo na tablecie z 512MB RAMu i jednordzeniowym procesorze OsmAnd
    od samego początku sprawuje się dobrze. Z drugiej jednak strony na
    starym telefonie w trakcie pracy OsmAnda często pokazywał się komunikat
    o braku pamięci. Zresztą z Yanosikiem było podobnie.