  • 21. Data: 2013-02-08 14:15:34
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 13:17, AZ pisze:

    > A noz by odnalazlo sie cos kradzionego i udalo by sie poprawic statystyki.
    > A jakim prawem? Prawem kontroli bagazu o ktorym mowa w Ustawie o Policji.
    > Pies byl na tyle bezczelny, ze na pytanie dlaczego grzebie mi
    > w portfelu odpowiedzial, ze sam mu ten portfel dalem. Dziki kraj.

    Trzeba było poprosić dzikusa o wystawienie raportu z przeszukania i
    ofiarowania Ci kopi, to by mu się odechciało cyrku na następnym
    kliencie, ma obowiązek!
    Cwaniaki z batalionu zabezpieczenia miasta często nieumundurowani
    wbijają się do samochodu bez przedstawienia z imiona , nazwiska, stopnia
    i podania przyczyny zaczynają grzebać po schowkach, większość
    społeczeństwa jest zasrana i nigdzie nie zgłasza więc co po niektórzy
    się panoszą.
    Czasem Policjanty się tak dziwnie zachowują bo ktoś na kogo się czają
    jeździ podobnym samochodem. Miałem kiedyś czerwoną Fiestę 1991 r i przez
    7 kolejnych dni w tygodniu miałem kontrolę każdego wieczoru. Siódmego
    dnia zapytałem czemu mnie tak często trzepią czy kolor zły czy samochód
    nie taki i okazało się że jakiś gagatek na którego ostrzą zęby wozi się
    podobnym pojazdem w centrum Wrocławia.

  • 22. Data: 2013-02-08 14:16:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Jaki samochód? Portfel Ci kontrolowali? Szukali narkotyków?

    Dosc leciwy Seat Toledo na podkarpackich tablicach. Sami nic nie szukali,
    jedynie kazal podac portfel po czym zaczal przegladac sobie wszystkie kieszonki
    a na pytanie o powod kontroli, czemu przeglada moj portfel odpowiedzial i czy
    otrzymam protokol odpowiedzial, ze nie musi mi mowic o powodzie bo jest to
    kontrola bagazu i protokolu dawac mi nie musi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-02-08 14:17:07
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    laptopa, bagaznik i portfel.

    > Nie wiem o robisz, że masz takie atrakcje.

    Wystarczy niewłaściwe miejsce i niewłaściwy samochód.

  • 24. Data: 2013-02-08 14:17:43
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 13:12, Marcin N pisze:

    > No bez jaj. Po co rewidowali laptopa, portfel i telefon? I jakim prawem?

    Laptopa rewidowali pod katem małych torebeczek czy włączali system?

  • 25. Data: 2013-02-08 14:18:39
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 14:16, AZ pisze:

> [...]
    > otrzymam protokol odpowiedzial, ze nie musi mi mowic o powodzie bo jest to
    > kontrola bagazu i protokolu dawac mi nie musi.

    Czyli dziki zachód, zgłosiłeś gdzieś?

  • 26. Data: 2013-02-08 14:18:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Trzeba było poprosić dzikusa o wystawienie raportu z przeszukania i
    > ofiarowania Ci kopi, to by mu się odechciało cyrku na następnym
    > kliencie, ma obowiązek!

    Stwierdzil, ze nie musi a to czy musial teraz stwierdzi kto inny.

> [...]
    > i podania przyczyny zaczynają grzebać po schowkach, większość
    > społeczeństwa jest zasrana i nigdzie nie zgłasza więc co po niektórzy

    Dlatego sprawe zglosilem tam gdzie trzeba.

> [...]
    > dnia zapytałem czemu mnie tak często trzepią czy kolor zły czy samochód
    > nie taki i okazało się że jakiś gagatek na którego ostrzą zęby wozi się

    No to jest do zrozumienia, ale jezeli policjant Ci o tym powie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-02-08 14:20:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Czyli dziki zachód, zgłosiłeś gdzieś?

    KSP z do wiadomosci prokuratury i KGP.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-02-08 14:21:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Laptopa rewidowali pod katem małych torebeczek czy włączali system?

    Tego to ja nie wiem, zabrali do radiowozu i kazali czekac w samochodzie.
    Moje szczescie, ze nie okazalo sie ze sie znalazla torebeczka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2013-02-08 14:41:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-08 00:05, J.F. pisze:

    > Ty wypadki podobno widujesz czesciej niz srednia krajowa przewiduje,

    To Twoja interpretacja, Twoje wyliczenie średniej itd. Stąd też to
    'podobno' to jedynie kolejny wniosek, niekoniecznie uzasadniony.
    Jedynie o czym jak pisałem, to o pewnym szczęściu do serii w pewnych
    okresach i pewnych lokalizacjach. Nie dziwi mnie, że ktoś w ogóle nie
    widział, podobnie jak nie dziwi mnie, że mógł widzieć więcej/częściej.
    Podobno wiesz coś o statystyce.

    > to co
    > sie dziwisz ze kto inny jest kontrolowany czesciej ?

    Ja się dziwię? Napisałem tylko, że to już nie kontrolowanie,
    a prześladowanie.

    > Raz na 3 miesiace to zadne przesladowanie, ot mial rzetelny komisariat w
    > poblizu i jezdzil przez ich ulubione punkty,

    Jak lubisz być kontrolowany to Twoja wola, a rzetelny komisariat nie ma
    nic do tego.

    > latwiej w to uwierzyc niz w
    > ogladanie nadmiernej ilosci wypadkow :-P

    A kto Ci karze w cokolwiek wierzyć? Jak znowu mi się trafi taka seria
    to być może o tym napiszę. Póki co mam spokój.

  • 30. Data: 2013-02-08 14:46:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-08 14:13, AZ pisze:
    > On 2013-02-08, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Niektore byly podstawne za co dostawalem odpowiedni bon

    To te pomińmy, bo nie o nich była mowa.

    > ale niektore
    > byly calkiem bezpodstawne tyle, ze te kontrole to byly w 90% poza miastem.

    Znaczy dzigit na moto i halt?

    > O to chodzi ze nic, ale ta sprawa bedzie miala swoj dalszy bieg.

    To może coś się wyjaśni.

    > Bo o ile
    > zwykle zatrzymanie do sprawdzenia trzezwosci czy chociazby dokumentow jestem
    > w stanie zrozumiec to wywlekania kieszeni przed policjantem na ulicy przy
    > ludziach juz nie.

    Heh, może i to zrozumiesz. Do mnie tam kiedyś nocną porą z długą
    wyskoczyli. Nie, nie uciekałem. Później się dowiedziałem o co chodziło.