  • 41. Data: 2013-02-09 01:24:38
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 20:15:47 UTC+1 użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Ty wierzysz - ja nie. Długo już żyję i podobnie jestem sceptyczny w
    >
    > zakresie opowieści '"panie Arturze co robimy?" a pozniej puszczano
    >
    > wolno', ponieważ to też tak zupełnie bezpodstawne nie było.

    Ale ja nie mam interesu w przekonywaniu Cię, że tak było. Opisałem sytuacje które
    miały miejsce. Może to jednostkowe przypadki, ale jednak sytuacje opisywane przez
    innych jednak to potwierdzają. Podstawą w tym wypadku jest tak zwana rutynowa
    kontrola.

    > Tak, to nie ich rola. Znaczy ja rozumiem, że Ty chciałbyś wiedzieć,
    >
    > ale to niekoniecznie podstawa do satysfakcjonującej odpowiedzi.

    Przykro mi. Jeżeli tak trzymamy się sztywno prawa to czy chcę wiedzieć czy nie, nie
    ma w tym wypadku znaczenia. Przeszukanie jest czynnością procesową a prawo jasno
    mówi, że funkcjunariusz ma obowiązek poinformowania Cię co jest jej powodem.

    > Tak, nie musi. Może również nie powinien? Wiele zależy od rozpoznania
    >
    > i oceny sytuacji przez funkcjonariusza.

    No właśnie jednak musi, poczytaj Ustawę o Policji. Oczywiście, zawsze można prawo
    naciągnąć i powiedzieć, że miał podejrzenie iż w bagażniku albo laptopie przewożę
    kilogram trotylu i musiał interweniować szybko.

    > Bez żądania protokół winien być spisany w takiej sytuacji.

    Nie został bo policjant stwierdził, że przeszukanie które wykonuje to rutynowa
    kontrola bagażu.

    > Jej opinia nie jest wiążąca.

    Oczywiście, to nie wyrocznia. Dlatego czekam na zakończenie sprawy.

    > Spisałeś dane funkcjonariuszy i złożyłeś skargę oficjalnie?
    >
    > Bo wiesz, Policja jednak ma swoje procedury i dba o wizerunek.

    Oczywiście, jak dostanę informację zwrotną to chętnie tu ją wrzucę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2013-02-09 01:44:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 8 Feb 2013 00:49:12 +0100, Kris_Polska napisał(a):

    > bardziej mam na mysli przyslowiowe siedzenie w krzakach
    > albo czajenie sie na STOPa wieczorem... gdzie każde auto jest zatrzymywane
    >
    > bo co mamy robic? tak szybciej czas zleci niz wcinanie pączków

    Jak jadę rajdówką, to bardzo często jestem zatrzymywany.
    Jeżdżąc zwykłym autem prawie nigdy.

    Tyle że to raczej nie złośliwość, a ciekawość.

  • 43. Data: 2013-02-09 23:08:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris_Polska wrote:
    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    -bez-prawka-autem-do-pracy,2189.html

    > kiedys w latach 90-00 bylem kontrolowany conajmniej 1 na 3msc
    > rutynowo...
    >
    > teraz praktycznie takich kontrol nie ma...
    > nie stoi sie na pusto bez celu jakim jest lapanie za predkosc...

    musiałeś chyab bardzo podejżanie wyglądać...

  • 44. Data: 2013-02-10 20:30:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 07 Feb 2013 21:50:44 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >BTW - co się stało, że ostatnio suki prewencji ze szkółki
    >w Piasecznie (DC, Puławska 44, Nowa Iwiczna) nie przekraczają
    >prędkości?

    Gdzie? Chyba koło FR. Na odcinku od Poleczki w stronę centrum dalej
    jadą powyżej dozwolonej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2013-02-12 06:34:48
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez PolicjÄ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > A noz by odnalazlo sie cos kradzionego i udalo by sie poprawic
    > statystyki. A jakim prawem? Prawem kontroli bagazu o ktorym mowa w
    > Ustawie o Policji. Pies byl na tyle bezczelny, ze na pytanie dlaczego
    > grzebie mi
    > w portfelu odpowiedzial, ze sam mu ten portfel dalem. Dziki kraj.

    to trzeba było mu nie dawać...

    jak czytam że kogoś w 4 lata kontrolowano 10 razy to chyba coś z ta osobą
    jest nei tak albo z jej samochodem :)

  • 46. Data: 2013-02-12 06:36:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > Tego to ja nie wiem, zabrali do radiowozu i kazali czekac w
    > samochodzie. Moje szczescie, ze nie okazalo sie ze sie znalazla
    > torebeczka.

    hm... zastanawiam sie jednak nad legalnością takiego działania...

  • 47. Data: 2013-02-12 12:34:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-12, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > hm... zastanawiam sie jednak nad legalnością takiego działania...

    Ja tez sie zastanawialem dlatego zglosilem gdzie trzeba i czekam - narazie
    pani mnie poinformowala ze odnalezienie policjanta po identyfikatorze
    w kadrach zajmie miesiac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2013-02-12 15:23:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > Ja tez sie zastanawialem dlatego zglosilem gdzie trzeba i czekam -
    > narazie pani mnie poinformowala ze odnalezienie policjanta po
    > identyfikatorze
    > w kadrach zajmie miesiac.

    ha ha ha...

    masz to nagrane? bo to sie kwalifikuje do TVNu

  • 49. Data: 2013-02-12 23:53:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Feb 2013 06:36:30 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > hm... zastanawiam sie jednak nad legalnością takiego działania...

    tu się nie ma co zastanawiać. To było na pewno nielegalne działanie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?