  • 11. Data: 2013-02-07 23:47:35
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-07 23:14, Kris_Polska pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > szczesliwy traf sadzisz ze w totka nie mozna wygrac ktorys tam raz pod
    > rzad?:P
    > skoro szansa jest .........

    Znam szansę wygranej w lotto. Znajdziesz to nawet w archiwum. Nawet za
    czasów milicji nie udało mi się być tak często kontrolowanym
    bezpodstawnie.

    > profilaktycznych ? dokumenty i sprawdzenie auta ...

    Jw.

    > to niech siedza i nie wychodza...
    > za mandaty maja % ?

    Nie wiem - jak od dawna nie widuję siędzących w krzakach.

  • 12. Data: 2013-02-08 00:05:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 23:47:35 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Znam szansę wygranej w lotto. Znajdziesz to nawet w archiwum. Nawet za
    > czasów milicji nie udało mi się być tak często kontrolowanym
    > bezpodstawnie.

    Ty wypadki podobno widujesz czesciej niz srednia krajowa przewiduje, to co
    sie dziwisz ze kto inny jest kontrolowany czesciej ?

    Raz na 3 miesiace to zadne przesladowanie, ot mial rzetelny komisariat w
    poblizu i jezdzil przez ich ulubione punkty, latwiej w to uwierzyc niz w
    ogladanie nadmiernej ilosci wypadkow :-P

    J.

  • 13. Data: 2013-02-08 00:49:12
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    > Chyba sporo zależy czym się jeździ i pewnie też co tam na drodze się
    > wyczynia. Bo to raczej nie takie do końca "rutynowe" te kontrole.

    bardziej mam na mysli przyslowiowe siedzenie w krzakach
    albo czajenie sie na STOPa wieczorem... gdzie każde auto jest zatrzymywane

    bo co mamy robic? tak szybciej czas zleci niz wcinanie pączków

  • 14. Data: 2013-02-08 10:04:57
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Znam szansę wygranej w lotto. Znajdziesz to nawet w archiwum. Nawet za
    > czasów milicji nie udało mi się być tak często kontrolowanym
    > bezpodstawnie.

    Jaki samochód? Czarne szyby? Kręcisz się po nocach w miastach, przy granicy?

  • 15. Data: 2013-02-08 13:01:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Znam szansę wygranej w lotto. Znajdziesz to nawet w archiwum. Nawet za
    > czasów milicji nie udało mi się być tak często kontrolowanym
    > bezpodstawnie.

    Ale mowisz to na swoim przykladzie? Bo ja podsumowujac ostatnie 4 lata
    mialem z 10 kontroli jadac samochodem i z 30 motocyklem. Ostatnio nawet
    w centrum Wawy zatrzymali mnie do kontroli po czym skontrolowali telefon,
    laptopa, bagaznik i portfel.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-02-08 13:12:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-08 13:01, AZ pisze:

> [...]
    > mialem z 10 kontroli jadac samochodem i z 30 motocyklem. Ostatnio nawet
    > w centrum Wawy zatrzymali mnie do kontroli po czym skontrolowali telefon,

    No bez jaj. Po co rewidowali laptopa, portfel i telefon? I jakim prawem?

    --
    MN

  • 17. Data: 2013-02-08 13:17:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > No bez jaj. Po co rewidowali laptopa, portfel i telefon? I jakim prawem?

    A noz by odnalazlo sie cos kradzionego i udalo by sie poprawic statystyki.
    A jakim prawem? Prawem kontroli bagazu o ktorym mowa w Ustawie o Policji.
    Pies byl na tyle bezczelny, ze na pytanie dlaczego grzebie mi
    w portfelu odpowiedzial, ze sam mu ten portfel dalem. Dziki kraj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2013-02-08 14:00:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale mowisz to na swoim przykladzie?

    Na swoim też. Zakładam, że znajomi (w tym i kierowcy zawodowi) jednak
    nie kłamią, ponieważ o 'złośliwości' policji to pewnie by chętnie
    poopowiadali, skoro o zasłużonych mówią. Oczywiście w mniemaniu
    niektórych nie były one zasłużone, ponieważ jechali normalnie, a tu
    300zł i 6pkt. Jednak to normalnie to jak się okazuje wyprzedzanie
    na ciągłej, nadmierna prędkość itd, na zbudowanym. To tak śmiesznie
    jest, że człowiek jednak nie jest anonimowy i go inni przyuważą :)

    > Bo ja podsumowujac ostatnie 4 lata
    > mialem z 10 kontroli jadac samochodem i z 30 motocyklem.

    Kontrole były bezpodstawne, czy czymś się zasłużyłeś? Jak pamiętam
    Twoje opowieści o jeździe motocyklem po mieście to wcale się nie
    dziwię.

    > Ostatnio nawet
    > w centrum Wawy zatrzymali mnie do kontroli po czym skontrolowali telefon,
    > laptopa, bagaznik i portfel.

    Nie wiem o robisz, że masz takie atrakcje.

  • 19. Data: 2013-02-08 14:07:53
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > mialem z 10 kontroli jadac samochodem i z 30 motocyklem. Ostatnio nawet
    > w centrum Wawy zatrzymali mnie do kontroli po czym skontrolowali telefon,

    Jaki samochód? Portfel Ci kontrolowali? Szukali narkotyków?

  • 20. Data: 2013-02-08 14:13:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-08, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    >
    > Kontrole były bezpodstawne, czy czymś się zasłużyłeś? Jak pamiętam
    > Twoje opowieści o jeździe motocyklem po mieście to wcale się nie

    Niektore byly podstawne za co dostawalem odpowiedni bon ale niektore
    byly calkiem bezpodstawne tyle, ze te kontrole to byly w 90% poza miastem.

    > Nie wiem o robisz, że masz takie atrakcje.

    O to chodzi ze nic, ale ta sprawa bedzie miala swoj dalszy bieg. Bo o ile
    zwykle zatrzymanie do sprawdzenia trzezwosci czy chociazby dokumentow jestem
    w stanie zrozumiec to wywlekania kieszeni przed policjantem na ulicy przy
    ludziach juz nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200