  • 21. Data: 2009-08-22 13:33:27
    Temat: Re: Telewizja od TPSA. Warto?
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    jagr wrote:

    > Ostatnio TPSA oferuje pakiety internet + telewizja (chyba cyfrowa???).
    > Jak sprawdza się przesył telewizyjny po kabelkach telefonicznych?
    > Jaka jest jakość, pasmo, czy nie ma zakłóceń?
    > Jeśli już ktoś z Was ma taką usługę, prosiłbym o podzielenie się
    > wrażeniami. Bo na stronach tepsy jakoś mętnie tłumaczą. Nie piszą o
    > dekoderach a także nic nie mówią o tym, że to TV cyfrowa. O co to
    > może chodzić? Pozdrawiam Was serdecznie.

    Używam od jakiegoś czasu. Mam podstawowy pakiet (niby 30
    najpopularniejszych kanałów). Wygląda na to, że Polacy najchętniej
    oglądają rosyjskie kanały, bo i takie się w nim znajdują. Telewizja
    działa, odbiór jest ok (na starym telewizorze). Zdarzyło mi się, że
    przy dużym obciążeniu łącza, telewizja zaczynała przycinać (artefakty i
    zawieszanie się obrazu). Po wyłączeniu ściągania wszystko wracało do
    normy. Livebox ma dwa wyjścia ethernetowe, jedno jest wykorzystywane
    przez dekoder, więc bezpośrednio można podłączyć dodatkowo tylko jedno
    urządzenie. Można jeszcze korzystać z USB lub WiFi, ja nie używam,
    musiałem dokupić dodatkowego switcha. Od czasu do czasu livebox się
    wiesza (rzadko), ale wtedy trzeba zrestartować i poczekać chwilę aż
    ruszy internet i telewizja. Sam dekoder i jego obsługa jest dla mnie
    słabiutka, przełączanie kanałów jest wolne, dodatkowo większość kanałów
    jest u mnie niedostępna, więc co chwilę widzę komunikat 'kanał
    niedostępny w Twoim abonamencie'. Nie wiem czy można ustawić tak, że
    przeskakuję tylko między dostępnymi kanałami, ale nie za bardzo mnie to
    interesuje, bo podstawowe kanały są nieciekawe. Kilka razy zdarzyło mi
    się, że dekoder w ogóle nie reagował, nie można było go włączyć
    (dekorder jest u mnie często odłączony z prądu). Na następny dzień
    działał.

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG:503647 l...@t...pl

  • 22. Data: 2009-08-22 19:50:30
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> wrote in message

    > Zorientuj się, czy ten bts nie daje już 3g.

    Nie zawsze jest tak dobrze. Na odludziu, gdzie często bywam, zarówno
    Blueconnect jak i iPlus (modemy PCIMCIA Huawei E630) łączą się z najniższą
    predkoscia. Do modemu iPlusa mam dodatkową antenę, ale nie robi ona żadnej
    różnicy. 3G nie uświadczysz. Zresztą 60km od Warszawy też jest podobnie.
    Kumpel już sobie dał spokój z kombinowaniem z Blueconnectem...

    Qwinto

  • 23. Data: 2009-08-25 19:34:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Aug 2009 14:50:12 +0100, "Cezar" <c...@B...pl>
    wrote:

    >w play kosztuje 50zl/2mc/4GB
    >czyli 25zl/mc 2GB/mc

    Tylko że Play to porażka. Byłem w tym roku w Dębkach, gdyby nie to, że
    miałem Simplusa z pakietem internetowym, to o internecie w Play bym
    mógł zapomnieć.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 24. Data: 2009-08-26 05:31:14
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > Tylko że Play to porażka. Byłem w tym roku w Dębkach, gdyby nie to, że
    > miałem Simplusa z pakietem internetowym, to o internecie w Play bym
    > mógł zapomnieć.

    porażka to to, że nie sprawdziłeś mapki zasięgu sieci.
    ja sprawdziłem, wybierałem się w okolice zachodniego wybrzeża
    i wyraźnie zaznaczone było - tylko na zewnątrz budynku.
    telefon - jako modem leżał na parapecie i było ok.
    mają najtańszy i tam gdzie mają swoje nadajniki najszybszy net
    bezprzewodowy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 25. Data: 2009-08-26 16:35:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Aug 2009 07:31:14 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >porażka to to, że nie sprawdziłeś mapki zasięgu sieci.

    Sprawdziłem. Miał działać na zewnątrz budynków. Nie działał. A mapki
    zasięgu to sobie można wsadzić w buty, do tego się nadają.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 26. Data: 2009-08-27 05:18:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > Sprawdziłem. Miał działać na zewnątrz budynków. Nie działał. A mapki
    > zasięgu to sobie można wsadzić w buty, do tego się nadają.

    no nie wiem, ja też sprawdzałem i mi się udało,
    jak wiadomo - to tylko mapki poglądowe.

  • 27. Data: 2009-08-27 20:32:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 07:18:34 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >no nie wiem, ja też sprawdzałem i mi się udało,

    Mnie nie.

    >jak wiadomo - to tylko mapki poglądowe.

    IMHO to bardziej przedstawiają życzenia operatora.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 28. Data: 2009-09-06 22:07:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie zapominaj, ze w tym kraju żyja jeszcze ludzie w domach
    > jednorodzinnych, gdzie kablówka też nie dociera.

    dociera tez, zalezy gdzie i jaka.