  • 1. Data: 2009-08-18 16:11:30
    Temat: Sony LED reka w nocniku?
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Witam

    Do Sony najwyraźniej dotarło, że zaspało technologicznie z ręką w
    nocniku. Czego się boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED. Boja się
    tak bardzo, że pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty
    konkurencji by wyeksponować je w swoich salonach firmowych. Oczywiście w
    celu pogrążenia ich w "teście porównawczym" w oczach potencjalnych
    klientów. Na Samsungu z rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz
    super dostrojonym leciwym Soniaku KDLz5000 wyświetlany jest ten sam
    stały obrazek mający wykazać wyższość matryc Sony.
    Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje
    idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie
    własną nieudolność i nic innego.

    http://edukom.eu/sonyled.jpg

    A w sklepie obok porównanie monitorów ;)

    http://edukom.eu/19cali.jpg

    G.

  • 2. Data: 2009-08-18 17:11:05
    Temat: Re: Sony LED reka w nocniku?
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje
    > idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie
    > własną nieudolność i nic innego.

    Nie rozumiem co maja pokazac te fotki. Denne jakosciowo zreszta. I
    dlaczego zwracasz sie do nas-drogie Sony? hyba nikt z grupy sie tu tak
    nie nazywa.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-08-18 17:16:38
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Jingiel pisze:

    > Nie rozumiem co maja pokazac te fotki. Denne jakosciowo zreszta. I
    > dlaczego zwracasz sie do nas-drogie Sony? hyba nikt z grupy sie tu tak
    > nie nazywa.

    Sorki ten post nie do ciebie.

    G.

  • 4. Data: 2009-08-18 18:00:29
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    games pisze:

    > Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

    Chłopcze a w jakim sklepie je sprzedaje w tesco?

    > To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

    No zaimponowałeś mi wiedzą.

    G.

  • 5. Data: 2009-08-18 18:22:35
    Od: games <g...@g...home.pl>

    edukom pisze:
> [...]
    >
    > G.

    Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.

    http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prva
    v.jpg

    To czym sie podniecasz to LCD podswiwetlane LEDami

  • 6. Data: 2009-08-18 18:49:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 20:22:35 +0200, games <g...@g...home.pl> wrote:

    >Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED wprowadzilo na rynek dobre 2 lata temu.
    >
    >http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prv
    av.jpg

    Aha, mozna go gdzieś kupić? I to w wielkości, jak ten Samsung ze
    zdjęcia, oczywiście w porówywalnej cenie. Nie można, więc...

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 7. Data: 2009-08-18 19:15:03
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "edukom" <e...@w...gmail.com> napisał:

    > Do Sony najwyraźniej dotarło, że zaspało technologicznie z ręką w nocniku.
    > Czego się boi najbardziej? Telewizorów Samsung LED.
    [...]

    > Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje
    > idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie
    > własną nieudolność i nic innego.

    Zalewasz. Sony robiło telewizory z podświetlaniem LED juz w 2005 r
    (KDX-46Q005)
    Zeszłoroczne Bravie serii X4500 też są tak podświetlane.
    Samsung za to jako pierwszy zastosował mylącą (jak widać) nazwę...

    Krystian

  • 8. Data: 2009-08-18 19:54:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

    Zapomiales dodać: bo iapończycy to genjusze a miasta nieh siem wpisójom.

  • 9. Data: 2009-08-18 20:04:19
    Od: games <g...@g...home.pl>

    jerzu pisze:

    v.jpg

    > Aha, mozna go gdzieś kupić? I to w wielkości, jak ten Samsung ze
    > zdjęcia, oczywiście w porówywalnej cenie. Nie można, więc...

    Ten samsung nie jest LED ani OLED on nawet nigdy kolo LED nie stal.

    A to cacko SONY kosztowalo okolo 2000$ bylo dostepne w Japonii tylko
    zreszta jak wiekszosc sprzetu HiTec.

    Japonce maja sprzet jakiego przecietny polak nigdy nie zobaczy.

  • 10. Data: 2009-08-18 21:10:52
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Chlopcze Sony TV LED a raczej OLED wprowadzilo na rynek dobre 2 lata
    > temu.
    >
    > http://www.poandpo.com/slikezaclanke3/sony_oled_prva
    v.jpg

    Zaimponowałeś mi, poważnie - wiesz czym się to różni ? wiesz że samsung
    zrobił to wcześniej niż sony ?