  • 1. Data: 2009-08-17 14:50:00
    Temat: TVP HD , TVN HD ?
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu zauważyłem że TVP chwali sie swoim nowym kanałem TVP HD jak
    również czasem słysze o TVN HD. Tu nasuwa sie moje pytanko czy te kanały TVP
    HD I TVN HD są kodowane, jeśli nie to jak mozna je odebrać i jaki program
    telewizyjny jest na tych kanałach.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-08-17 22:12:23
    Temat: Re: TVP HD , TVN HD ?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 17 sierpnia 2009 16:50, Darek wyraził następujacą opinię:

    > ... jeśli nie to jak mozna je odebrać i
    > jaki program telewizyjny jest na tych kanałach.

    TVN HD to dokładnie to samo co zwykły TVN tyle, że że własne produkcje TVN
    są w HD, wielka kicha jest z "hitami filmowymi" które nie tylko są w SD ale
    w dodatku w formacie 4:3
    TVP HD to kanał "całkiem dla nikogo" ;-) tzn. jego główną i jedyną zaletą
    jest ... HD ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 3. Data: 2009-08-18 05:47:10
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
> [...]
    > w dodatku w formacie 4:3
    > TVP HD to kanał "całkiem dla nikogo" ;-) tzn. jego główną i jedyną zaletą

    przesadzasz.
    można czasem mecz obejrzeć w dobrej jakości, lub jakiś serial.
    fakt, że nie ma tego za wiele, ale jest...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-08-18 08:05:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przesadzasz.
    > można czasem mecz obejrzeć w dobrej jakości, lub jakiś serial.
    > fakt, że nie ma tego za wiele, ale jest...

    Ile razy na rok jest tam coś, czego jeszcze nie widziałeś?
    Ja ostatni raz pamiętam piłkę ręczną w Chorwacji.
    Może teraz będzie Eurobasket.
    Czyli kilka pozycji NA ROK.

  • 5. Data: 2009-08-18 08:27:17
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

  • 6. Data: 2009-08-18 08:32:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Aug 2009 00:12:23 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > TVP HD to kanał "całkiem dla nikogo" ;-) tzn. jego główną i jedyną zaletą
    > jest ... HD ;-)

    Jego główną zaletą są programy i filmy które ciężko trafić w innym miejscu
    w HD.
    Zwłaszcza stare polskie filmy, kręcone na taśmie filmowej - Janosik, Ziemia
    obiecana i wiele innych. Całkiem miło wyglądają.
    Szkoda, że nie ma pomysłu na resztę dnia, ale mimo wszystko początek jest
    niezły

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-08-18 09:40:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ile razy na rok jest tam coś, czego jeszcze nie widziałeś?
    > Ja ostatni raz pamiętam piłkę ręczną w Chorwacji.
    > Może teraz będzie Eurobasket.
    > Czyli kilka pozycji NA ROK.

    może, ale za to lepsze niż tvp1 i 2,
    poza tym są tam stare polskie (i nie tylko) filmy w hd.
    i mało reklam

  • 8. Data: 2009-08-18 09:41:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Darek pisze:
    > Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

    n, dvb-t i kabel

  • 9. Data: 2009-08-18 13:02:09
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    > n, dvb-t i kabel