  • 1. Data: 2009-08-17 16:56:13
    Temat: Instrukcja do pilota Thomson ROC650
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Witam,

    Zgubiłem instrukcję do pilota uniwersalnego Thomson ROC650 (listę kodów
    na szczęście mam). W sieci znalazłem tylko instrukcję do niższego modelu
    ROC550 - ale opisany tam tryb wpisywania kodów w moim pilocie nie
    działa. Nie potrafię także uruchomić trybu uczenia się. Czy ma może ktoś
    tego pilota i poratuje skanem tych stron, gdzie te dwa działania są opisane?

    Z góry wielkie dzięki,

    Pozdrawiam,

    Piotr