  • 1. Data: 2009-08-17 15:54:01
    Temat: Jaki dekoder sat
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Witam
    Prosze o polecenie dobrego dekodera sat (cyfra/tnk) do 300 zł.
    Mile widziane wszelkie bajery oraz mozliwosc zmiany
    softu/listy przez RS232

    G.

  • 2. Data: 2009-08-17 19:24:21
    Temat: Re: Jaki dekoder sat
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 17:54:01 +0200, od edukom
    <e...@w...gmail.com> nadeszla wiadomosc:

> [...]
    >Prosze o polecenie dobrego dekodera sat (cyfra/tnk) do 300 zł.
    >Mile widziane wszelkie bajery oraz mozliwosc zmiany

    Ja wziąłbym GOLDEN INTERSTAR GI - S 770 CR Xpeed...

  • 3. Data: 2009-08-17 20:08:05
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Slawek Maculewicz pisze:
    > Dnia Mon, 17 Aug 2009 17:54:01 +0200, od edukom
    > <e...@w...gmail.com> nadeszla wiadomosc:

    > Ja wziąłbym GOLDEN INTERSTAR GI - S 770 CR Xpeed...

    Hmm nie lepiej Ferguson FK 6900 / 7900 ?

    G.

  • 4. Data: 2009-08-18 05:50:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    edukom pisze:

    > Hmm nie lepiej Ferguson FK 6900 / 7900 ?
    >
    > G.

    odradzam ferdka. problem z listami.
    jak był dostępny 6600 to tak, ale są jeszcze 7600 dostępne.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-08-18 06:36:42
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 17-08-2009 o 22:08:05 edukom <e...@w...gmail.com> napisał(a):

    > Hmm nie lepiej Ferguson FK 6900 / 7900 ?
    >
    > G.

    FK7900 mam - i odradzam:
    - po dłuższym przebywaniu w trybie standby (np. rano) nie chodzą programy
    kodowane - trzeba wykonać twardy reset (dobrze, że jest wyłącznik sieciowy
    z tyłu obudowy)
    - co jakiś czas (różnie: 30-60 min.) przycina się program na 0,5-1 sek.
    (obserwowane głównie na TVN i TVN24)
    - zmiana kolejności kanałów na liście nie działa!!!
    - zajebisty wyswietlacz wali po oczach aż miło - musiałem zasłonić go
    budzikiem.

    Soft w wersji 2.0.5

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2009-08-19 05:39:48
    Od: gsm <d...@g...com>

> [...]
    > Prosze o polecenie dobrego dekodera sat (cyfra/tnk) do 300 zł.
    > Mile widziane wszelkie bajery oraz mozliwosc zmiany

    Nokia DBox2, masz rs'a i sieciowe gniazdo, wsio oparte na linux'ie.
    Duże pole do popisu.

    --
    w.

  • 7. Data: 2009-08-19 08:14:20
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 19-08-2009 o 07:39:48 gsm <d...@g...com> napisał(a):

    > Nokia DBox2, masz rs'a i sieciowe gniazdo, wsio oparte na linux'ie.
    > Duże pole do popisu.
    >
    > --
    > w.

    Ale nie widzę wyjścia Component (ani HDMI).

    --
    Brak sygnaturki.

  • 8. Data: 2009-08-22 08:58:28
    Od: mapek <m...@o...pl>

    Sławek Maculewicz pisze:

    > Ale nie widzę wyjścia Component (ani HDMI).

    HDMI nie ma
    component jest na złaczu scart wystarczy w menu właczyć
    i dokupic odpowiedni kabel scart-component
    ja mam Profigold PGV 372
    D-box 2 nokia

  • 9. Data: 2009-08-22 13:36:02
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > HDMI nie ma
    > component jest na złaczu scart wystarczy w menu właczyć
    > i dokupic odpowiedni kabel scart-component
    > ja mam Profigold PGV 372
    > D-box 2 nokia

    Czego ty nie wymyslisz??? Component na SCARCie :))) Nie pomyslilo ci sie
    component z composite??? Bo to zasadnicza roznica. Cos jak pomiedzy
    kwiatem, a fiatem:)

    Jingiel

  • 10. Data: 2009-08-22 13:40:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości news:

    > Czego ty nie wymyslisz??? Component na SCARCie :))) Nie pomyslilo ci sie
    > component z composite??? Bo to zasadnicza roznica. Cos jak pomiedzy
    > kwiatem, a fiatem:)

    To że Ty czegoś nie wiesz wcale nie oznacza, że to coś nie istnieje.
    Więc doczytaj i daruj sobie kpiny.