  • 1. Data: 2009-08-19 19:00:52
    Temat: tuner do cyfry
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    czy jest na wolnym rynku tuner do cyfry:
    - HD z HDMI
    - z mozliwością nagrywania programów - może być na HDD zewnętrzny
    - z tunerem do dvb-t czy jak tam sie to teraz nazywa do telewizji naziemnej
    cyfrowej

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-19 19:38:30
    Temat: Re: tuner do cyfry
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - z mozliwością nagrywania programów - może być na HDD zewnętrzny
    > - z tunerem do dvb-t czy jak tam sie to teraz nazywa do telewizji

    Pytasz o combo.
    Jest kilka.
    Najtańszy to chyba nadal technomate.

    Ale IMO żaden nie wart swojej ceny, każdy kosztuje mniej więcej tyle samo co
    htpc o co najmniej takich samych możliwościach jeśli chodzi o odbiór tv.

  • 3. Data: 2009-08-20 07:38:42
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    gasper pisze:
> [...]
    > - z mozliwością nagrywania programów - może być na HDD zewnętrzny
    > - z tunerem do dvb-t czy jak tam sie to teraz nazywa do telewizji

    ale można na alledrogo kupić pace`a z pvr za ok 600 zł,

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-08-20 08:47:28
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-08-19 21:00, gasper donosi, że:
> [...]
    > - z mozliwością nagrywania programów - może być na HDD zewnętrzny
    > - z tunerem do dvb-t czy jak tam sie to teraz nazywa do telewizji

    Na Alle... pojawiają się Philipsy 7201 (TwinTuner, HDD, HD, HDMI, DVB-T)
    Cyfry+
    ale ich "stan prawny" jest wątpliwy :/

  • 5. Data: 2009-08-20 10:01:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Sat_Diver pisze:
    > Nastał dzień 2009-08-19 21:00, gasper donosi, że:

    > Na Alle... pojawiają się Philipsy 7201 (TwinTuner, HDD, HD, HDMI, DVB-T)
    > Cyfry+
    > ale ich "stan prawny" jest wątpliwy :/

    o tym pisałem, z przodu philips - z tyłu na nalepce pace.
    wątpliwe? gość wystawił FV

  • 6. Data: 2009-08-20 10:42:07
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-08-20 12:01, pawell32 donosi, że:

    Te _wątpliwe_ są po 350-450,-
    Nawet dziś ze dwa mi "mignęły" ;)

  • 7. Data: 2009-08-20 14:10:46
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytasz o combo.
    > Jest kilka.
    > Najtańszy to chyba nadal technomate.

    Najtanszy?? Chyba najdrozszy. Sa jeszcze GoSat GS-8010 CRCI HD Combo
    i FERGUSON ARIVA. Sa sporo tansze od Technomate

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-08-20 16:58:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości news:

    > Najtanszy?? Chyba najdrozszy. Sa jeszcze GoSat GS-8010 CRCI HD Combo
    > i FERGUSON ARIVA. Sa sporo tansze od Technomate

    Dlatego pisałem "chyba", bo minęło trochę czasu od momentu gdy się tym
    interesowałem (tzn. zanim kupiłem htpc).
    Ale dobrze wiedzieć, że sprzęt trochę staniał.
    Szkoda że dalej jest cenowo niekonkurencyjny.

  • 9. Data: 2009-08-20 20:47:16
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nastał dzień 2009-08-20 12:01, pawell32 donosi, że:

    > Te _wątpliwe_ są po 350-450,-
    > Nawet dziś ze dwa mi "mignęły" ;)

    nie ważne co wystawił. nie zmienia to faktu że ciągle są własnością cyfry i
    w każdej chwili policja może go skonfiskować :) zarówno jemu jak i Tobie
    grozi za to "paserka"
    wiem to z własnego doświadczenia :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2009-08-21 06:05:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    glang pisze:

    > nie ważne co wystawił. nie zmienia to faktu że ciągle są własnością
    > cyfry i w każdej chwili policja może go skonfiskować :) zarówno jemu jak
> [...]

    nie koniecznie, każdy jest wyceniony i w przypadku braku
    zwrotu płacisz karę.
    np. zgubiłeś dekoder, a po miesiącu się odnalazł ;-)
    nie zmienia to faktu, że cyfra tych boxów nie sprzedaje.