    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Telefon...
    Date: Tue, 2 Jun 2015 02:00:04 +0200

    Dzwonił znajomy:
    - Słuchaj, od paru dni nie mogę pomykać po mieście! Masakra jakaś. Jadą 50 i nichuja.
    Pasy zajęte, nikt się nie ściga a ja mam kurwa suszi w bagażniku i muszę dowieźć do
    klienta ZIMNE! Ani wyprzedzić/ominąć. CO SIĘ KURWA DZIEJE? Czy ja mam jakieś zwidy
    czy zwolnili po wprowadzeniu nowych przepisów?
    - Zwolnili. Ja mam taką opcję. Poza miastem DOGANIAM kogoś kto mi UCIEKA i UCIEKAM
    jak mnie gonią. Tak jeżdżę. Kto pierwszy do znaku "Miasta", ten wygrał. Ostatnio jak
    uciekam, to gonią mnie do 90' a później ich odstawiam, znaczy czekam kiedy mnie
    dogonią...i w sumie zwalniam. Zauwazyłem DZIWNIE że spadło mi zużycie paliwa o
    1L/100km niby 5zł ale wkurwia. Robię miesięcznie 1,5tysi i zostaje mi w portfelu
    tyle, że mogę sobie strzelić wypad na wycieczkę nad morze.
    - Nojak? Ale to SPOWOLNIENIE mi suszi rozmraża!
    - Zainwestuj w lodówe. Kasa mała ale dowieziesz ZIMNE :]
    - No fakt bo nawet nie da się przekroczyć (gdzie?) a miśki suszą. Jakby policzyć
    ostatnie "namaszczenia" to uniknąłem w tygodniu z 5 suszarek.
    - Mają jakiś plan. Wydoić 1,7 mln "klientów" ale widać inni Ci przeszkadzają :)
    - No nie wiem...niby masz rację ale ja kurwa lubię popierdalać!
    - To popierdalaj na autostradzie. To co zaoszczędzisz na mieście, przepalisz na
    autobanie :)
    - Noale to nie ta adrenalina...
    - Noco? Masz 100koni i boisz się 200konnych maszyn? Gdzie Twoje umiejętności? :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))