  • Data: 2015-06-03 10:25:04
    Temat: Re: Telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-06-02 o 11:10, J.F. pisze:

    >Spadła.

    Skad to wiadomo ?

    No i ... czy to dlatego ze zwolnili do 50, czy spokojnie mozna
    podniesc do 70 na terenach zabudowanych, bo zagrozenie powodowali Ci,
    co jechali ponad 100 :-)

    >To zalezy czy masz JAJA i 59 na liczniku :)

    Zalezy, ale bezpieczniej byc drugim :-)

    >Nie dziwne. W terenie zabudowanym nie dopalasz...a tego terenu jest
    >50/50 średnio.

    IMO - auto przy 70 i 50 pali podobnie malo.
    teraz mam vectre diesla - to nawet przy 150 pali malo (w/g komputera).

    J.