  • Data: 2015-06-03 01:56:20
    Temat: Re: Telefon...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 12:11, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Dialog naturalny, jak reklama w radiu;-)

    ..ale wyobraź sobie że prawdziwy :)

    > Ja tam jakiegos spowolnienia z okazji nowych przepisow nie zauwazylem,
    > natomiast masz racje - cipuny snujace sie lewym pasem to plaga.

    Nie narzekam. W miescie i tak mam srednią 20km/h a przejazd przez miasto
    to ok 1,2h (po przekątnej) Poznań. Przynajmniej zaczyna być...ciekawiej
    bo coraz mniej się wpierdalają "na chama". Spowolnienie zauważalne jest
    dla tych, którzy dotychczas ostro kozaczyli. Autobusy, taryfy, tramwaje
    itp jeździ cały czas tak samo :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.