  • Data: 2015-06-03 01:50:50
    Temat: Re: Telefon...
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 11:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ja to zaobserwowalem we wrocku w niedziele. Dziwnie pozno.
    >
    > Z dzisiejszego radia:
    > a) policjanci dostali norme mandatow do wykonania.
    > http://wyborcza.pl/1,75478,18028478,Drogowka_ma_do_w
    yrobienia_norme_mandatow___To_kpina.html

> [...]
    ogowka_ma_do_wyrobienia_norme_mandatow___To_kpina.ht
    ml

    > na Dolnym Slasku 56 tys rocznie ... tak prawde powiedzawszy, na 3 mln
    > mieszkancow to nie jest wiele.
    > Chyba, ze sie rzad boi, ze w nowych przepisach bedzie za malo wplywow :-)
    >
    > Ktos pamieta zeszloroczne wytyczne/wyniki ? Podejrzewam, ze byla podobna
    > ilosc.
    >
    > b) rzad chce opuscic tolerancje dla FR. Nie bedzie +10, bedzie mandat
    > juz za +1.
    > Ciekawe ... polityczny samoboj, czy spoleczenstwo nie lubi PO za

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/fotoradary-nie-beda-
    blyskac-czesciej-ale-posypia-sie-mandaty/5t9dxr

    > c) ktos sie chwalil, ze po wprowadzeniu nowych przepisow ilosc wypadkow
    > spadla ...
    > hm, IMO, troche za wczesnie na wyniki, tzn wyniki z maja, a
    > doswiadczenia lat poprzednich sugeruja, ze dane miesieczne sa zanizone -
    > w raporcie rocznym wypadkow przybywa.

    Spadła.

    > Ale bezpiezpieczniej byc drugim :-)

    To zalezy czy masz JAJA i 59 na liczniku :)

    > Jesli za znakiem gaz do dechy, a przed znakiem hamulec, to istotnie
    > dziwne ...

    Nie dziwne. W terenie zabudowanym nie dopalasz...a tego terenu jest
    50/50 średnio.

    > Niebogaty ten wyjazd :-)

    Darowanemu koniu... :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.