  • Data: 2015-06-02 11:10:29
    Temat: Re: Telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >Dzwonił znajomy:
    >- Słuchaj, od paru dni nie mogę pomykać po mieście! Masakra jakaś.
    >Jadą 50 i nichuja. Pasy zajęte, nikt się nie ściga a ja mam kurwa
    >suszi w bagażniku i muszę dowieźć do klienta ZIMNE! Ani
    >wyprzedzić/ominąć. CO SIĘ KURWA DZIEJE? Czy ja mam jakieś zwidy czy
    >zwolnili po wprowadzeniu nowych przepisów?

    Ja to zaobserwowalem we wrocku w niedziele. Dziwnie pozno.

    Z dzisiejszego radia:
    a) policjanci dostali norme mandatow do wykonania.
    http://wyborcza.pl/1,75478,18028478,Drogowka_ma_do_w
    yrobienia_norme_mandatow___To_kpina.html
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,18028478,Dr
    ogowka_ma_do_wyrobienia_norme_mandatow___To_kpina.ht
    ml

    na Dolnym Slasku 56 tys rocznie ... tak prawde powiedzawszy, na 3 mln
    mieszkancow to nie jest wiele.
    Chyba, ze sie rzad boi, ze w nowych przepisach bedzie za malo wplywow
    :-)

    Ktos pamieta zeszloroczne wytyczne/wyniki ? Podejrzewam, ze byla
    podobna ilosc.

    b) rzad chce opuscic tolerancje dla FR. Nie bedzie +10, bedzie mandat
    juz za +1.
    Ciekawe ... polityczny samoboj, czy spoleczenstwo nie lubi PO za
    tolerowanie piratow :-)

    c) ktos sie chwalil, ze po wprowadzeniu nowych przepisow ilosc
    wypadkow spadla ...
    hm, IMO, troche za wczesnie na wyniki, tzn wyniki z maja, a
    doswiadczenia lat poprzednich sugeruja, ze dane miesieczne sa
    zanizone - w raporcie rocznym wypadkow przybywa.

    >- Zwolnili. Ja mam taką opcję. Poza miastem DOGANIAM kogoś kto mi
    >UCIEKA i UCIEKAM jak mnie gonią. Tak jeżdżę. Kto pierwszy do znaku
    >"Miasta", ten wygrał.

    Ale bezpiezpieczniej byc drugim :-)

    >Ostatnio jak uciekam, to gonią mnie do 90' a później ich odstawiam,
    >znaczy czekam kiedy mnie dogonią...i w sumie zwalniam.
    >Zauwazyłem DZIWNIE że spadło mi zużycie paliwa o 1L/100km niby 5zł
    >ale wkurwia.

    Jesli za znakiem gaz do dechy, a przed znakiem hamulec, to istotnie
    dziwne ...

    > Robię miesięcznie 1,5tysi i zostaje mi w portfelu tyle, że mogę
    > sobie strzelić wypad na wycieczkę nad morze.

    Niebogaty ten wyjazd :-)

    J.