  • 41. Data: 2011-06-29 15:02:09
    Temat: Re: Te nieszczęsne wideorejestratory w samochodach
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Hello venioo,
    >
    > Wednesday, June 29, 2011, 1:59:26 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Okulary przetrzyj, bo tak się zaplułeś, że widzieć przestajesz - autor
    > się odezwał. Przejrzyj wątek.
    >
    > [...]

    Niezly jestes, wyslalem posta 10min po tym jak sie odezwal, a Ty o
    zapluciu piszesz... Ale DoQ i tak byl szybszy od Ciebie o minute.

    --
    venioo

  • 42. Data: 2011-06-29 15:02:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-29 15:02, venioo pisze:

    > Niezly jestes, wyslalem posta 10min po tym jak sie odezwal, a Ty o
    > zapluciu piszesz... Ale DoQ i tak byl szybszy od Ciebie o minute.

    No dobra, 1h10min ;)

    --
    venioo

  • 43. Data: 2011-06-29 15:08:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    > No dobra, 1h10min ;)

    14 godzin nie łaska? Bartek się odezwał już w nocy i dał linka do
    poprzedniego pliku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-06-29 15:16:47
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > 14 godzin nie łaska? Bartek się odezwał już w nocy i dał linka do
    > poprzedniego pliku.

    Łaska łaską, nie czytam wątków, których tytuły mnie nie interesują, bo
    nie mam na to czasu. Ale dzięki za zwrócenie uwagi, poczytam sobie w domu.

    venioo

  • 45. Data: 2011-06-29 15:28:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > 14 godzin nie łaska? Bartek się odezwał już w nocy i dał linka do
    > poprzedniego pliku.

    14h, pomijając fakt komentarzy autora pod samym filmem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2011-06-29 17:24:35
    Temat: Re: Te nieszcz?sne wideorejestratory w samochodach
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl>

    > własnego doświadczenia (15 lat za kierownicą, kilkaset tyś km, może już

    Nie neguje Twego doświadczenia i nie oceniam tego co zrobiłaś. Sama miałam
    podobne przypadki i dlatego robie dwie rzeczy, które w tej sytuacji by
    pewnie pomogły:

    1. Gdy widzę osobówkę za ciężkim, zaczynam podejżewać że lada momen się
    zbierze i nie ufam, zwłaszcza gdy zachowuje się jak kapelusz i jedzie tuż za
    nim, nie zostawiając miejsca na rozpędzenie/widoczność. Ręka wędruje na
    klakson i czeka.

    2. Wyprzedzając obsewuję odlegołość osbo przedniego koła od białej linii.
    Moim zdaniem jest to najlepszy wskaźnik zamiarów i błatwo zauważyć kiedy
    zajeższa pas. Zauważ że obserwacje tegoż pozwoliła by Ci pewnie dużo
    wcześniej zatrąbić. I jeszcze raz powtarzam że nie jest to krytyka że
    zareagowałeś za późno. Raczej WUJ DOBRA RADA. To kilka razy mnie uratowało.
    Cieszę się że miałas łagodny rów a nie ścianę betonową

    Marianna

  • 47. Data: 2011-06-29 18:34:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-29 15:28, DoQ pisze:

    > 14h, pomijając fakt komentarzy autora pod samym filmem.

    Nie mogles mnie skierowac do tamtego watku juz za pierwszym postem,
    zamiast prowadzic dluga dyskusje? :)

    Teraz juz sobie przeczytalem tamten watek i wszystko jasne

    venioo
    GG:198909
    http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok
    -93tys-przebiegu-ID6T6H.html

  • 48. Data: 2011-06-29 18:42:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    > Nie mogles mnie skierowac do tamtego watku juz za pierwszym postem,
    > zamiast prowadzic dluga dyskusje? :)

    A co to? Ja się tu za drogowskaz nie najmowałem...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-06-29 19:03:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    m0rszczuk w <news:iufg3m$5db$1@news.onet.pl>:

    [...]
    > Marianna

    Dupa nie Marianna -- kolina i tyle.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 50. Data: 2011-06-29 19:06:14
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl>

    > Dupa nie Marianna -- kolina i tyle.

    A skad te przypuszczenia? kolina to zolza co nawet nie umie pisac po polsku.
    Wiem ze mieszka w naszym akademiku....