  • 21. Data: 2014-12-05 12:18:33
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    >Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    >obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.

    Moze.
    Z drugiej strony ... banki, allegro, jakdojade, automapa,
    aviexpert - wszyscy maja tez wersje na iphone.
    Albo sie latwo przenosi (szczegolnie jak sie od poczatku pisze w
    odpowiedniej bibliotece), albo

    > Niestety
    >nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart
    >swojej
    >ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie,
    >co
    >pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy
    >okazji
    >nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    >współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło
    >spędzać
    >całego życia w serwisie.

    IMO - musisz doskladac.
    Oprocz Ram, to wlasnie klne na samsunga z 8GB flasha. A te tanie maja
    4GB ...

    J.

  • 22. Data: 2014-12-05 12:52:18
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:m5s3a4$25i$1@dont-email.me :
    > "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message
    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale iPhone 4S możesz kupić
    > dziś za niewiele więcej - w stanie używanym ale w pełni sprawnym...
    > Odradzam kupno wersji 4, bo już się zestarzała i najnowszy iOS8
    > przestał na tym chodzić, ale od 4S w górę brałbym bez problemów.
    > ... i nie będziesz mieć takich dylematów :-)

    Pfff, mozna kupić nawet iP6 ..na Antku za grosze :D
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/
    2014/12/szczyt-bezczelnosci-w-swiecie-elektroniki-uz
    ytkowej?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_ca
    mpaign=newsletter_klikniecia

    :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 23. Data: 2014-12-05 13:34:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    2014/12/szczyt-bezczelnosci-w-swiecie-elektroniki-uz
    ytkowej?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_ca

    Tylko że wtedy masz coś, do wyciągania dla szpanu w autobusie,
    ale reszta warunków klienta nie będzie spełniona...

  • 25. Data: 2014-12-05 13:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A z jakiego powodu? Nie było aplikacji Skype pod Windows phone?
    > Trochę to dziwne, bo Skype teraz własnością Microsoftu...

    Dziwne to jest mało powiedziane...
    Ponoc za mało ram, przez co palikacja była niestabilna i wyłączyli dostep
    dla tego modelu...

    Skutecznie wyleczyli mnie z kupowania nokii.

  • 24. Data: 2014-12-05 13:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marfi marfi @bb.onet.pl ...

    > Może ma sprawne uszy i nie musi "czytać z ust" podczas rozmowy :)

    :)

  • 26. Data: 2014-12-05 17:13:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.12.2014 20:31, Maciek pisze:
    > Witam
    >
    > Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    > obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów.
    nie. Sprawdź sobie jakie wyniki osiągają nowe telefony w teście antutu.
    może się okazać że te za 300zł są słabsze niż samsung sgs2. druga sprawa
    to jakość użytych częśći. pisałem o tym na grupie gdy przyszedł do mnie
    landvo l900. za 88usd kupiłem telefon który miał 19 tyś w antutu, czyli
    tyle co sgs3. fajnie? jasne. tyle że reakcja na dotyk, czułość ekranu w
    każdym miejscu była inna. gps działał tylko w słoneczne dni. i tak dalej
    i tak dalej. jak coś źle działa w samsungu, sonym, motoroli, to zawsze
    się jakiś poprawiacz hobbysta znajdzie i napisze nowy soft. a do
    overmaxa co dostaniesz?

    ToMasz

  • 27. Data: 2014-12-05 22:07:21
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-12-05 00:55, Maciek pisze:
    > Do Windows jakoś nie jestem przekonany, a co do 512MB RAM słuszna uwaga
    > - miałem kiedyś tablet o tej wielkości RAM, oddałem dzieciakowi i
    > przestał się do mnie odzywać ;-)

    Akurat tu się postarali

  • 28. Data: 2014-12-06 03:19:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
> [...]
    > każdym miejscu była inna. gps działał tylko w słoneczne dni. i tak dalej i

    I właśnie takich rzeczy nie znajdziesz w tabelkach porównawczych...
    Tym różni się telefon czy tablet dobrej jakości od takiego taniego.
    Niestety dostajesz to za co zapłaciłeś.
    Dlatego często opłaci się kupić coś używanego ale od producenta
    z lepszą renomą jakości/trwałości (Apple, Sony, Asus, Samsung)
    niż coś niby nowego i z gwarancją ale od początku dziadowskiego...

    Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
    lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia
    za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
    więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
    aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

  • 29. Data: 2014-12-06 15:03:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Dec 2014 20:19:02 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > z lepszą renomą jakości/trwałości (Apple, Sony, Asus, Samsung)
    > niż coś niby nowego i z gwarancją ale od początku dziadowskiego...

    Niestety - gwarancji nie ma, ze markowy sprzet nadal jest markowy.
    Ani ze ten tani jest kiepski.
    Teraz Samsung ponoc wtope finansowa zaliczyl - oj, bedzie oszczedzal
    :-)

    > Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
    > lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia

    No nie wiem, nie wiem ...

    > za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
    > więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
    > aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

    A jak ktos radio lubi ?

    J.

  • 30. Data: 2014-12-06 17:30:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
    > to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
    > wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
    > prosty sposób :-)

    ostatni telefon do ktorego mialem druga baterie to lg p900, a i tak uzywalem
    jej ze dwa razy w roku

    smartfony starzeja sie moralnie na tyle szybko ze wymiana baterii zeby
    dlaej dzialal raczej rzadko ma miejsce, w skrajnym wypadku bedzie kosztowala
    dodatkowe 2-3 dychy w pobliskim komisie gsm

    drua sprawa - baterie do modelu ktory ma 3 lata beda w najlepszym razie mialy
    lat 2, co stawia sens wymiany pod znakiem zapytania

    dzis poprostu jest o wiele za duzo modeli zeby oplacalo sie klepac dobre
    zamienniki kilka lat po premierze telefonu, a producenci takich rzeczy nie
    robia od dawna - lepiej sprzedac nowy telefon niz baterie

    --
    http://db.org.pl/