  • 1. Data: 2014-12-04 20:31:16
    Temat: Tanie smartfony
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów. Niestety
    nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart swojej
    ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
    pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji
    nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
    całego życia w serwisie.

    Maciek

  • 2. Data: 2014-12-04 20:56:40
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-12-04 20:31, Maciek pisze:
> [...]
    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać

    Z tanich do 300 zł polecam coś z Windows.. jaki nie kupisz będzie
    działać zadziwiająco płynnie, smartfony z Androidem i 512Mb Ram unikaj
    jak ognia.

  • 3. Data: 2014-12-04 20:59:06
    Od: user <b...@d...com>

> [...]
    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać

    Nokia lumia 520 lub coś podobnego za te pieniądze jest rozsądnym wyborem.

  • 4. Data: 2014-12-04 21:02:45
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-12-04 o 20:31, Maciek pisze:
> [...]
    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać

    Jak duży ma być ten telefon i jaki ma mieć system,
    Jesli mały - 3,5'' - to android np. LG l40
    Jesli 4'' to WP8.1 Lumia 520
    Jesli coś większego to zostają chińczyki.

  • 5. Data: 2014-12-04 21:04:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 04.12.2014 o 20:59, user pisze:

    > Nokia lumia 520 lub coś podobnego za te pieniądze jest rozsądnym wyborem.

    Dokładnie to samo chcialem powiedzieć.
    tym bardziej, że jest promocja
    http://nokia.strefamarek.allegro.pl/nokia-lumia-520-
    czarna-pl-bez-sim-fv23-xwqe.html#close

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2014-12-04 21:16:31
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-12-04 21:02, Skylla pisze:

    > Jak duży ma być ten telefon i jaki ma mieć system,
    > Jesli mały - 3,5'' - to android np. LG l40

    Piszesz o LG L40 ? on ma tylko 512M Ram, raczej się nim nie pobawi, no
    chyba że ktoś lubi telefon reagujący na dotyk z poważnym opóźnieniem.

  • 7. Data: 2014-12-04 21:40:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 04 Dec 2014 20:31:16 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

> [...]
    >nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    >współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać

    300zł na androidzie trochę mało, ale już za 450 w euro agd na przykład
    kupisz Motorolę Moto E. Wyświetlacz 4.3 cala, 1gb ramu, do tego czysty
    android kitkat z aktualizacją do lolipop.
    Być może na aukcjach nówkę znajdziesz taniej.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-12-04 22:00:42
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2014-12-04 21:40, dizel pisze:
    > Motorolę Moto E

    No to mamy zwycięzcę
    nie wiem jak Windows ale na Andka jest chyba więcej aplikacji, lepsza
    kamera i pewnie hartowana szybka ( w Nokii jest szybka z plastiku ale za
    to darmowa nawigacja Nokii chodź słyszałem że zaczęli ją udostępniać na
    Androida).

  • 9. Data: 2014-12-05 00:18:42
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    W Biedronce sprzedawane sa (byly?) Myphone Q-Smart za 349zl. 4.5 cala z
    rozdzielczoscia 854 x 480 px, MediaTek 4 x 1.3 GHz, 1GB RAM, Android 4.4.

    www.spidersweb.pl/2014/12/myphone-fun-3-q-smart-rece
    nzja-opinie.html
    www.biedronka.pl/pl/product,id,3921,name,smartphone-
    myphone-q-smart-starter-tu-biedronka
    www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2014/12/smartphone-m
    yphone-q-smart-z-biedronki.html

    Wczesniej myPhone Luna za 600zl.
    www.spidersweb.pl/2014/10/myphone-luna-recenzja.html

    Kolega przez rok korzystal z Kruger&Matz MOVE, ale podobno ten model ma
    bardzo krucha szybke na LCD (pewnie podobny problem dotyczy wiekszosci
    tanich telefonow, z Biedronkowym myPhone na czele) ;-) Do czasu polamania
    byl z niego raczej zadowolony.

    Pomimo ulomnosci tanich Androidow wybralbym jednak telefon wlasnie z tym
    systemem. Zapewnia on o wiele wieksza baze oprogramowania, szczegolnie
    "nowosci wydawniczych".
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2014-12-05 00:53:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 21:40, dizel pisze:
> [...]
    > android kitkat z aktualizacją do lolipop.
    > Być może na aukcjach nówkę znajdziesz taniej.
    Wygląda fajnie. Można go kupić trochę taniej czyli za około 420zł. Czy
    to prawda, że ma niewymienną baterię? Może jestem tradycjonalistą, ale
    wydaje mi się, że telefon powinien jednak mieć baterię wymienialną w
    prosty sposób :-)

    Maciek