  • 1. Data: 2014-12-04 02:07:31
    Temat: Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ----- Original Message -----
    From: "user" <r...@g...com>
    To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    Sent: Wednesday, December 03, 2014 11:46 PM
    Subject: Re: Solorz ma wiarę w Aero2

    platnymi-pakietami-w-bdi,2,3,32149.html

    > Nie ma świętych Mikołajów wszystko kosztuje, umowy, serwery, ludzie.. ;)

    Dlaczego zatem Solorz dostał koncesję za darmo?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-12-05 06:20:17
    Temat: Re: Aero2
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Dlaczego zatem Solorz dostał koncesję za darmo?

    Skąd wiesz, że za darmo? Czytałeś warunki koncesji w ogóle?

  • 3. Data: 2014-12-05 10:53:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Dlaczego zatem Solorz dostał koncesję za darmo?

    W normalnym kraju matactwami w tej sprawie już powinien się zajmować
    prokurator.

  • 4. Data: 2014-12-05 15:11:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jingiel wrote:

    > Skąd wiesz, że za darmo? Czytałeś warunki koncesji w ogóle?

    juz wielokrotnie wykazał, zę nie ma pojęcia o czym pisze. Ale Solorz
    jest zły bo mu nie daje pełnego LTE za darmo bez limitów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-12-05 15:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    Jingiel wrote:

    >juz wielokrotnie wykazał, zę nie ma pojęcia o czym pisze. Ale Solorz
    >jest zły bo mu nie daje pełnego LTE za darmo bez limitów

    Tym niemniej kapcia w warunkach koncesji nie bylo.

    Nawiasem mowiac to odwazny urzad by zaregowal.
    Wprowadzili kapcia - ok, powiedzmy ze byla taka potrzeba.
    Mozna bez kapcia ? Widac nie ma takiej potrzeby.
    Wiec kara sie nalezy ...

    J.

  • 6. Data: 2014-12-05 16:15:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Tym niemniej kapcia w warunkach koncesji nie bylo.

    jak również nie była zabroniona.
    A tak w ogóle to czytałeś warunki koncesji?

    > Nawiasem mowiac to odwazny urzad by zaregowal.
    > Wprowadzili kapcia - ok, powiedzmy ze byla taka potrzeba.
    > Mozna bez kapcia ? Widac nie ma takiej potrzeby.
    > Wiec kara sie nalezy ...

    czytałęś warunki koncesji?

  • 7. Data: 2014-12-05 17:04:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >jak również nie była zabroniona.
    >A tak w ogóle to czytałeś warunki koncesji?

    Czytalem ... ale czy warunki przetargu czy koncesje ...

    >czytałęś warunki koncesji?

    No ale co - ma to byc Bezplatny Dostep do Internetu, czy Platny ?

    Na proby pobierania oplat powienien urzad zareagowac.
    A przy okazji moglby zakwestionowac i kapcia..

    Pamietajcie - 20 zl do zwrotu ... pilnowac !

    J.

  • 8. Data: 2014-12-05 17:21:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Czytalem ... ale czy warunki przetargu czy koncesje ...

    > No ale co - ma to byc Bezplatny Dostep do Internetu, czy Platny ?

    a to ogranicza bezpłatny?

  • 9. Data: 2014-12-06 01:06:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:

    > W normalnym kraju matactwami w tej sprawie już powinien się zajmować
    > prokurator.

    Wtykam sobie modem 3G z SIMem Aero2 w tył mojego domowego routera i mam
    w domu internet za 5 zł/mies.

    Ale będą tacy, co będą narzekać, że drogo.

  • 10. Data: 2014-12-06 01:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Wtykam sobie modem 3G z SIMem Aero2 w tył mojego domowego routera i
    >mam w domu internet za 5 zł/mies.
    >Ale będą tacy, co będą narzekać, że drogo.

    Nie chodzi o to ze drogo, tylko ze mialo byc za darmo.

    No i mialo byc z predkoscia 128-512kb/s ... w takim tempie
    przydzialowe 5GB mozesz wyczerpac w ciagu doby ..

    J.