  • 91. Data: 2015-01-04 23:54:54
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-01-04 o 23:28, yabba pisze:
    > Użytkownik "user" <b...@d...com> napisał w wiadomości

    > Drogie to drogie, drogie emocje, drogie marzenia, drogie rozczarowania.
    > Cena nie jest już wyznacznikiem jakości.

    Masz małe doświadczenie, miałem masę telefonów, jednak te z czołówki
    były najlepsze ;)

  • 92. Data: 2015-01-05 10:48:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Masz małe doświadczenie, miałem masę telefonów, jednak te z czołówki były
    > najlepsze ;)

    Tak, mam małe doświadczenie ze smartfonami. Miałem kiedyś przez 2 tygodnie
    takiego smartfona co Play go wypożyczał w ramach promocji i on faktycznie
    był niedopracowany. W niskich temperaturach nie reagował na dotyk.
    Czyli SG4 to najtańszy dobrze działający smartfon?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 93. Data: 2015-01-05 15:09:50
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-04 o 23:54, user pisze:

    > Masz małe doświadczenie, miałem masę telefonów, jednak te z czołówki
    > były najlepsze ;)

    Dokładnie.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 94. Data: 2015-01-05 17:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2015 10:48:59 +0100, yabba napisał(a):

> [...]
    > był niedopracowany. W niskich temperaturach nie reagował na dotyk.
    > Czyli SG4 to najtańszy dobrze działający smartfon?

    No nie, taki wniosek to troche przesada.
    Ale swoje zalety ma (niekoniecznie potrzebne) i swoje wady tez
    niestety ma...

    J.

  • 95. Data: 2015-01-06 13:04:18
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-01-05 o 17:44, J.F. pisze:

    > No nie, taki wniosek to troche przesada.
    > Ale swoje zalety ma (niekoniecznie potrzebne) i swoje wady tez
    > niestety ma...
    >

    > J.

    Ja specjalnie wad nie zauważyłem a telefon użytkuję od roku. Chodzi
    płynnie, ma super aparat, dosyć dobrą baterię, szybko łapiący GPS no i
    malejącą cenę może warto dołożyć albo faktycznie kupić lumię.

  • 96. Data: 2015-01-06 15:33:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 19:03, RadoslawF pisze:
    > Dla Samsunga może to oznaczać dobry start 2015 roku. W końcu udało im
    > się pokonać Apple w ich rodzimym kraju."

    nagroda pocieszenia. Apple wciąż miażdży w kategorii marża a ta jest
    najwazniesza. Apple ma gorzkie doswiadczenie z lat 80 kiedy
    zrewolucjonizował komputery osobiste, ale stosował zbyt ostra polityke
    cenową i wystarczyło kilka błędów by o mały włos sie nie przekrecili na
    dobre. Nie mieli odpowiedniego zapasu gotówki.
    Jesli do konca obecnej dekady Apple wciąż utrzyma sprzedaż i marżę to
    zapewne bedzię mógł Samsunga wykupić. Oczywiscie do tego nie dojdzie bo
    Koreanczycy to nie ta bajka a pozbywanie sie konkurancji przez wykup to
    zbyt droga i mało skuteczna strategia. Spodziewam się raczej, ze Apple
    bedzie probowalo zawojować rynek mediacenter typu smarttv. Gdyby znów
    odniesli sukces to byłby to mocny cios w Samusnga i LG. Tym bardziej, ze
    wiazałoby się z penetracja rynku dostawców tresci. Moze tu sie powtorzyć
    sytuacja z iTunes

    --
    @foe_pl

  • 97. Data: 2015-01-07 09:08:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >To jakie są tańsze sprawnie działające telefony?

    S4 mini ? :-)

    S3, S3 mini, Ace3, a pewnie i wsrod HTC i LG cos sie znajdzie.

    J.

  • 98. Data: 2015-01-07 09:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "user" napisał w wiadomości

    >Ja specjalnie wad nie zauważyłem a telefon użytkuję od roku. Chodzi
    >płynnie, ma super aparat, dosyć dobrą baterię, szybko łapiący GPS no
    >i malejącą cenę może warto dołożyć albo faktycznie kupić lumię.

    Ma tez zarloczny procesor, ktory potrafi wydoic baterie szybko i
    podgrzac telefon znacznie.
    Ma tez ryzyko zainstalowania Androida w wersji 4.4 i utraty dostepu do
    karty pamieci przez aplikacje.

    Z rzadka, ale potrafi sie zaciac (a przynajmniej gry potrafia), aparat
    ... jak na telefony to moze i super, ale tak ogolnie to kiepski.

    Cenie za duzy wyswietlacz, a przez to i duza wirtualna klawiature,
    cenie za duza ilosc pamieci - 8.7 GB flash do dyspozycji - choc to
    docenia raczej milosnicy wielu programow do nawigacji, albo wielu
    gier.

    J.

  • 99. Data: 2015-01-07 10:41:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

  • 100. Data: 2015-01-07 20:09:58
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "mkarwan" wydumał(a) w wiadomości ID news:m7kefr$gg2$2@speranza.aioe.org
    > Jakto w Poznaniu? A Czarnków jusz nie teges?
    > ÓÓÓ

    Teges:)
    --
    Michael________