  • 101. Data: 2015-01-07 22:43:51
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-01-07 o 09:15, J.F. pisze:

    > Ma tez zarloczny procesor, ktory potrafi wydoic baterie szybko i
    > podgrzac telefon znacznie.
    > Ma tez ryzyko zainstalowania Androida w wersji 4.4 i utraty dostepu do
    > karty pamieci przez aplikacje.

    Teraz wszystkie nowe telefony mają KiKata no chyba że dalej upierasz się
    za telefonem z Biedronki lub komisu.

  • 102. Data: 2015-01-07 22:49:58
    Od: user <b...@d...com>

    LENOVO A820 na allegro ok 400 zł.

  • 103. Data: 2015-01-08 03:28:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Jan 2015 15:33:08 +0100, the_foe napisał(a):
    > nagroda pocieszenia. Apple wciąż miażdży w kategorii marża a ta jest
    > najwazniesza. Apple ma gorzkie doswiadczenie z lat 80 kiedy
    > zrewolucjonizował komputery osobiste, ale stosował zbyt ostra polityke
    > cenową

    Za drogo, czy za tanio ?

    > i wystarczyło kilka błędów by o mały włos sie nie przekrecili na
    > dobre. Nie mieli odpowiedniego zapasu gotówki.
    > Jesli do konca obecnej dekady Apple wciąż utrzyma sprzedaż i marżę to
    > zapewne bedzię mógł Samsunga wykupić. Oczywiscie do tego nie dojdzie bo
    > Koreanczycy to nie ta bajka a pozbywanie sie konkurancji przez wykup to
    > zbyt droga i mało skuteczna strategia.

    No wlasnie - Samsung to wielka firma.
    Choc ksiegowo to juz tak nie wyglada ...

    > Spodziewam się raczej, ze Apple
    > bedzie probowalo zawojować rynek mediacenter typu smarttv. Gdyby znów
    > odniesli sukces to byłby to mocny cios w Samusnga i LG.

    Bedzie trudno, chyba ze na zasadzie, ze iTV zyskuje 20% udzial w
    rynku.

    J.