  • Data: 2009-04-05 21:20:06
    Temat: Tania stacja Xytronic 136ESD
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NDN zrobił ostatnio niezłą promocję na stację lutowniczą Xytronic 136ESD
    (24V 60W z ceramiczną grzałką; dostępny jest do niej grot "minifala", co
    było moim głównym priorytetem przy ostatnich poszukiwaniach nowej
    lutownicy): 157,38 zł brutto (129+VAT). Właśnie zamówiłem sobie. :)
    http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=20&id_firm
    y=12#502

    Dla porównania cena w Biall to 218,38 zł brutto (179+VAT), w innych
    sklepach jeszcze drożej. Niezła różnica.
    http://www.biall.com.pl/category,1,1,1,$210.html

    Jak ktoś znalazł gdzieś taniej to niech nie pisze - już zapłaciłem. :-|
    Najpierw chciałem właściwie kupić 137ESD (w NDN: 242,78 zł brutto) ale
    100 zł różnicy za cyfrowy wyświetlacz to była IMHO przesada. O 137ESD
    nieco dobrego się naczytałem w necie na różnych forach.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/