  • Data: 2009-04-06 16:22:02
    Temat: Re: Tania stacja Xytronic 136ESD
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:grb7a6$4f0$1@news.wp.pl...
    > NDN zrobił ostatnio niezłą promocję na stację lutowniczą Xytronic 136ESD
    > (24V 60W z ceramiczną grzałką; dostępny jest do niej grot "minifala", co
    > było moim głównym priorytetem przy ostatnich poszukiwaniach nowej
    > lutownicy): 157,38 zł brutto (129+VAT). Właśnie zamówiłem sobie. :)
    > http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=20&id_firm
    y=12#502

    Mam czasem (nie)przyjemność posługiwać się stacją 137ESD. Główna wada to
    dosyć sztywny kabel i do tego czepiający się podłoża. Przez to operowanie
    kolbą jest bardzo niewygodne. Kartka ze schematem czy notatkami przesuwa się
    po podlożu zgodnie z ruchami lutownicy, potem spada na ziemię. Pod tym
    względem Elwik jest o wieeele lepszy.
    Ciekaw jestem jakie teraz robią. Chińczyki zmieniają części na dostępne w
    danym momencie. Może trafiłem na złą serię...

    Michał