  • 1. Data: 2009-11-02 12:37:54
    Temat: Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Czesc,

    tak się składa, że zostal mi z USA Smartphone i chciałbym z niego
    korzystać w Polsce, niemniej to co obecnie mam
    w Tak taku (10 gr za każde rozpoczate 50kB oraz
    dowcipny pakiet 5MB za 5zł na miesiąc), nie zaspokaja
    nawet potrzeb samoistnej łączności telefonu z internetem,
    by chociażby odpytać wszystkie skrzynki pocztowe, czy nowego
    maila gdzieś nie ma. Z tego co patrzyłem, to na kartę oferty są
    "albo albo". W sensie albo pakiet internetowy, albo
    rozmowy w normalnych cenach. Znacie jakieś rozsądne cenowo
    rozwiązanie (może być też abonament), które pozwoli
    mi mieć w pakiecie 500MB+ danych miesięcznie i rozmowy
    w przyzwoitych cenach? Play oferuje chyba coś ciekawego,
    ale trochę się gubię w ich bonusach, bo oferują zarówno upusty
    za przejście od konkurencji, jak i za posiadanie swojego telefonu
    w ofercie na abonament, i nie wiem czy da się to jakoś połączyć.

    byłbym wdzięczny za radę,
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-11-02 12:57:02
    Temat: Re: Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotrek"
> [...]
    > ale trochę się gubię w ich bonusach, bo oferują zarówno upusty
    > za przejście od konkurencji, jak i za posiadanie swojego telefonu

    Play Fresh. Stawki za połączenia znasz.
    Możesz kupić różne pakiety - np. 500MB za 15 zł na 30 dni.
    Bonus jest za przejście do Fresha - 60 zł, ważny bodajże 2 miesiące na głos
    i esy.
    Jedynym "ale" jest fakt, że ten Internet, to w ich macierzystej sieci - ale
    w ich 2G też już (od dość dawna) działa.

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-11-02 20:10:37
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    > za przejście od konkurencji, jak i za posiadanie swojego telefonu
    > w ofercie na abonament, i nie wiem czy da się to jakoś połączyć.

    Jeśli chcesz mieć internet w telefonie dostępny w CAŁEJ POLSCE oraz
    rozmowyu do wszystkich po 29gr/min. lub też 59gr/min a do Plusa darmowe
    w zalezności od kwoty doładowania, to wybierz Simplusa w Taryfie Twój
    Profil w profilu Tanio do Wszystkich (29gr/min.) albo Profilu Wynurzenia
    (59gr +darmowo do Plusa po doładowaniu). Pakiet 500MB kosztuje 35zł,
    250MB -20zł, 100MB-10zł, 25MB-5zł (drożej niż w Play) ale jest dostępny
    w całej Polsce.