  • 1. Data: 2009-11-02 07:43:42
    Temat: Jaka "awaryjna", kryzysowa oferta? Albo abonament 0zł?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Temat może niezbyt szczęśliwie sformuowany, ale nie wiem jak to lepiej
    napisać. Potrzebuję karty (prepaid lub abonament), która nie będzie na
    co dzień używana, ale w sytuacji awaryjnej chciałbym móc zdalnie ją
    doładować i wysłać z niej SMSa. Który prepaid obecnie oferuje najdłuższy
    czas utrzymania numeru po jednorazowym doładowaniu? Albo może jest jakiś
    abonament, który kosztuje 0zł a płaci się jedynie za wykonane połączenia
    lub SMSy (ich koszt dowolny, to ma być tylko awaryjne)?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 2. Data: 2009-11-02 08:07:38
    Temat: Re: Jaka
    Od: <c...@N...gazeta.pl>

    Wyglada mi na to, ze PLAY FRESH - konto na wychodzace rozmowy 365 dni,
    minimalne doladowanie to 5 zl, przedluza konto o rok. Sms-y po 9 groszy (w
    ofercie standardowej), wiec chyba to sie kalkuluje.
    Abonamenty przegrywaja z oferta pre-paid.

  • 4. Data: 2009-11-02 08:15:26
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Adam Wysocki tak oto obwieścił(a):

    > nie będzie na
    > co dzień używana, ale w sytuacji awaryjnej chciałbym móc zdalnie ją
    > doładować i wysłać z niej SMSa.

    A można wiedzieć o co chodzi z tym tajemniczym zabezpieczeniu się z
    możnością wysłania smasa? Tak z ciekawości. Cos w rodzaju trzymania takiej
    karty na dnie szuflady/portfela na wszelki wypadek?

    > Który prepaid obecnie oferuje najdłuższy
    > czas utrzymania numeru po jednorazowym doładowaniu?

    Nie będę oryginalny a i też operatorowi szanownemu to się należy jak
    zaproponuje Play - doładujesz za piątaka i kartę możesz na rok schować do
    szuflady.
    A jak uciążliwe jest pamiętanie co roku o doładowaniu za piątaka - załóż
    konto w mbanku, przelej tam z 500zł, zrób coroczne automatyczne zasilanie
    i.. masz spokój na całe życie ;P
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=505

    Za 100 lat ktoś z resztki naszej ludzkości znajdzie kartę Play i może uda
    mu się wykonać połączenie.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2009-11-02 08:53:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:g...@n...chmurka.net.
    ..
> [...]
    > abonament, który kosztuje 0zł a płaci się jedynie za wykonane połączenia
    > lub SMSy (ich koszt dowolny, to ma być tylko awaryjne)?

    Jeżeli tylko sms to Play Fresh.

  • 6. Data: 2009-11-02 18:26:19
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał:

    > Który prepaid obecnie oferuje najdłuższy
    > czas utrzymania numeru po jednorazowym doładowaniu?

    Telefonia wRodzinie utrzumuje ważność konta 12 m-cy. Operator CenterNet SA.

    > Trzymanie gdzieś w najgłębszym zakamarku motocykla razem z GPSem

    Stać Cię na jakiś pewnie drogi sprzęt, a nie stać na jednorazowe doładowanie
    200,- zł? :)

    Jjednak chyba nie o to chodzi:

    > chcę móc wysłać na tą kartę SMSa

    Na odbiór masz u większości operatorów rok.

    > jakby straciła ważność na SMSy wychodzące

    Kto komu ma wysłać wiadomość? Coś to poktęcone.

    Remek

  • 7. Data: 2009-11-02 18:37:26
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kto komu ma wysłać wiadomość? Coś to poktęcone.

    E tam, nie pokrecone, tylko Ty glowy nie masz do tak powaznych spraw, to
    i nie dziwota ze pojac nie mozesz :)

    Ginie motocykl, poszkodowany wlasciciel wysyla SMSa do swojego motocykle
    : Moturku gdzie jestes. Na to haslo rozbudzony system w motocyklu
    uruchamia GPSa, ustala pozycje i wysyla SMS z odpowiedzia, potem znowu
    kladzie zie spac.
    Czyli w sumie sa dwa SMSy, pytanie i odpowiedz.

  • 8. Data: 2009-11-02 22:10:12
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał:

    > uruchamia GPSa, ustala pozycje i wysyla SMS z odpowiedzia, potem znowu
    > kladzie zie spac.

    Aha! Rozumiem. Wysyła meldunek - tayusiu, zrobiłem siusiu. Teraz gra. :)

    Remek