    From: X <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tania oferta polaczenia + Internet - co wybrac
    Date: Mon, 02 Nov 2009 21:10:37 +0100

    Użytkownik Piotrek napisał:
    > Czesc,
    >
    > tak się składa, że zostal mi z USA Smartphone i chciałbym z niego
    > korzystać w Polsce, niemniej to co obecnie mam
    > w Tak taku (10 gr za każde rozpoczate 50kB oraz
    > dowcipny pakiet 5MB za 5zł na miesiąc), nie zaspokaja
    > nawet potrzeb samoistnej łączności telefonu z internetem,
    > by chociażby odpytać wszystkie skrzynki pocztowe, czy nowego
    > maila gdzieś nie ma. Z tego co patrzyłem, to na kartę oferty są
    > "albo albo". W sensie albo pakiet internetowy, albo
    > rozmowy w normalnych cenach. Znacie jakieś rozsądne cenowo
> [...]
    Jeśli chcesz mieć internet w telefonie dostępny w CAŁEJ POLSCE oraz
    rozmowyu do wszystkich po 29gr/min. lub też 59gr/min a do Plusa darmowe
    w zalezności od kwoty doładowania, to wybierz Simplusa w Taryfie Twój
    Profil w profilu Tanio do Wszystkich (29gr/min.) albo Profilu Wynurzenia
    (59gr +darmowo do Plusa po doładowaniu). Pakiet 500MB kosztuje 35zł,
    250MB -20zł, 100MB-10zł, 25MB-5zł (drożej niż w Play) ale jest dostępny
    w całej Polsce.