  • 1. Data: 2009-11-02 07:46:00
    Temat: Prepaid do telemetrii
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Witajcie,

    Podpowiedzcie proszę, którego prepaida kupić, tak by moeć możliwość transmisji
    GPRS + SMS. Jednak z tym zastrzeżeniem, że można sobie sprawdzić stan środków
    przez internet ? Oczywiście "zdalne" doładowanie też musi być możliwe.

    Chodzi mi o to by nie rozmontowywać monitorowanego urządzenia i wyjmować
    karty, żeby sprawdzić stan konta + ew doładować.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2009-11-02 08:01:13
    Temat: Re: Prepaid do telemetrii
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Verox pisze:

> [...]
    >
    > Chodzi mi o to by nie rozmontowywać monitorowanego urządzenia i wyjmować
    > karty, żeby sprawdzić stan konta + ew doładować.

    Np Simplus.
    Tylko dlaczego kombinujesz z prepaidem jak możesz sobie kupić kartę z
    taryfą telemetryczną z najniższym abo 10zł bez lojalki i z tego abo
    schodzą pierwsze sms-y?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-11-02 08:22:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Flo wrote:

    > Np Simplus.

    W simplusie zdalnie sprawdzisz stan konta? Chyba we śnie...

    M.

  • 4. Data: 2009-11-02 08:30:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Nov 2009 07:46:00 +0000 (UTC), Verox wrote:
> [...]
    >przez internet ? Oczywiście "zdalne" doładowanie też musi być możliwe.

    W Orange sprawdzic mozna, ale odczytanie bilingu szczegolowego wymaga
    juz hasla z sms zwrotnego. Doladowac mozna na kilka sposobow .. ale
    kupic kod na allegro i wprowadzic przez internet sie nie da.
    Mozna doladowac z innego telefonu prepaid w Orange.

    W Erze mozna ustawic "administratora konta" i jednorazowe haslo do
    logowania na portalu zostanie wyslane na inny telefon .. chyba tylko w
    Erze .. No i doladowania tez na multum sposobow.

    J.

  • 5. Data: 2009-11-02 08:59:54
    Od: "Tomasz W" <t...@u...edu.pl>

    >W simplusie zdalnie sprawdzisz stan konta? Chyba we śnie...

    mozna przez EBOK-a od kilku dobrych lat...

  • 6. Data: 2009-11-02 08:59:54
    Od: "Tomasz W" <t...@u...edu.pl>

  • 7. Data: 2009-11-02 09:04:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomasz W wrote:

    > mozna przez EBOK-a od kilku dobrych lat...

    Nie mając fizycznego dostępu do karty? SMS z hasłem już nie przychodzi?

  • 8. Data: 2009-11-02 15:43:02
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > W Orange sprawdzic mozna,
    można z innego telefonu (prepaid) orange doładować dowolnego prepaida.
    Trzeba podać tylko numer telefonu i 14sto cyfrowy kod.
    ToMasz

  • 9. Data: 2009-11-02 16:59:34
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie mając fizycznego dostępu do karty? SMS z hasłem już nie przychodzi?

    Fakt.
    Zapomniałem bo mam kilka kart w jednym koncie powiązanych i logując się
    do jednego konta mogę wszystkie podglądać/zarządzać.

  • 10. Data: 2009-11-18 23:13:17
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Odświeżę temat, bo poszukuję podobnej taryfy, ale tylko dla samej usługi
    SMS.

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 09:01:13 +0100, Flo napisał(a):

    > Np Simplus.
    > Tylko dlaczego kombinujesz z prepaidem jak możesz sobie kupić kartę z
    > taryfą telemetryczną z najniższym abo 10zł bez lojalki i z tego abo
    > schodzą pierwsze sms-y?

    Mógłbyś podać jakiś link do tej taryfy?
    Wyszukiwarka na stronach Plusa podaje linki tylko do starych,
    nieaktualnych taryf z abonamentem 25 zł/m-c, także Google nie podaje
    żadnego sensownego linku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof