  • 1. Data: 2009-11-01 23:45:48
    Temat: Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To
    tak gwoli przypomnienia.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2009-11-02 08:00:23
    Temat: Re: Era TakTak - Godzina za Grosze - od jutra zmiana
    Od: " " <c...@g...pl>

    Grzexs <g...@g...pXl> napisał(a):

    > Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To

    A skad to wiadomo? Wlasnie przejrzalem oferte Tak Tak w zakladce iTakTak a
    Era nadal utrzymuje, ze to 29 gr. Mysle, ze jesli jest jak piszesz, uczciwie
    byloby od miesiaca(bo usluga jest naliczana w cyklu miesiecznym) informowac
    o zmianie. W koncu to podwyzka.

  • 3. Data: 2009-11-03 07:22:32
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    > Od jutra cena połączeń w Godzinie za Grosze wzrasta do 0,99 PLN/h. To tak
    > gwoli przypomnienia.

    Jest 3 listopada, na stronie jest 29gr, w regulaminie 99gr, a w
    rzeczywistosci?
    Wie ktos?

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2009-11-03 07:58:24
    Od: behemot <b...@a...pl>

    *wk* wrote:

    > Jest 3 listopada, na stronie jest 29gr, w regulaminie 99gr, a w
    > rzeczywistosci?

    Wie. Rozmowa zainicjowana dzisiaj o 00:16, trwająca 79 minut - wg danych
    na billingu - koszt 1,98 zł.

    Czyli wszystko tak, jak w regulaminie "godziny za grosze".

    --
    ...nothing is real..

  • 5. Data: 2009-11-03 08:02:26
    Od: behemot <b...@a...pl>

  • 6. Data: 2009-11-03 09:01:18
    Od: BearBag <c...@g...com>

    jedyna tania rzecz w tt odpadła. Trzymam ten numer tylko dla zonki
    ktora potrzebuje co kilka dni pogadac po kilkadzesiat minut z
    najblizszymi bo to jedyny sens taktaka a tu ostra podwyżka... Za te
    99gr mam 25min w playu bez koniecznosci utrzymywania numeru i z
    naliczaniem sekundowym.

  • 7. Data: 2009-11-03 10:26:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <b...@v...go
    oglegroups.com>,
    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > Za te
    > 99gr mam 25min w playu bez koniecznosci utrzymywania numeru i z
    > naliczaniem sekundowym.

    Do Ery????
    Jako to?
    No i wciaz 99gr za 25 minut to wiecej niz 99gr za godzine.

    TA

  • 8. Data: 2009-11-03 11:14:32
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Do Ery????
    > Jako to?
    > No i wciaz 99gr za 25 minut to wiecej niz 99gr za godzine.

    do playa, ale tesciowej na prawde obojetne w jakiej sieci bedzie miala
    numer, bo gada glownie z moja zoną albo z druga córką.

    Co z tego że Era daje godzine jak 99% rozmow trwa mniej niz 60min a
    95% trwa mniej niz 5min. Za byle rozmowe kazdy bedzie placil zlotowke
    nawet 5 sekundową. Porażka po prostu.

  • 9. Data: 2009-11-03 11:52:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    95% trwa mniej niz 5min. Za byle rozmowe kazdy bedzie placil zlotowke
    nawet 5 sekundową. Porażka po prostu.

    Bo to sie oplaca, jesli TT z ta usluga ni ejest Twoim jedynym telefonem.

    Pozdrawiam'
    SDD