  • 21. Data: 2009-08-07 06:52:27
    Temat: Re: Tani monitor do obróbki zdjęć
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Daj sobie siana z podłączaniem przez d-sub. Ile będzie kosztować karta z
    > DVI, jakieś 50 zł? A będzie widocznie lepiej.

    Dasz wiare, ze istnieja komputery do ktorych nie da sie zadnej karty
    wsadzic?

  • 22. Data: 2009-08-07 07:01:27
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 7 sierpnia 2009 (01:23:08) napisano:

    > Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Jest tylko jeden drobny zgrzyt - monitor gubi klatki przy wyświetlaniu ruchu,
    > co sekundę jest szarpnięcie obrazu (jest to równomierny efekt), więc nie wiem

    Wina Twego egzemplarza, na moich gram, ogladam filmy, animacje, nie ma
    skakania.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 23. Data: 2009-08-07 07:06:41
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 6 sierpnia 2009 (16:24:29) napisano:

    > Uzywal ktos moze tego monitora podlaczonego laczem d-sub?

    Tak, nie zauwazylem spadku jakosci.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 24. Data: 2009-08-07 08:15:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 08:47:39 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

    > Wątpię, by była to wina monitora. Piszesz o ruchu w filmach, grach, interfejsie?

    A nie jest aby odświeżanie ustawione na więcej niż 60Hz?

  • 25. Data: 2009-08-07 08:52:23
    Od: " konsew" <k...@g...pl>

    > ie?
    Efekt występuje na każdym ruchomym obrazie, bez względu na to czy to film czy
    np program 3D. Nie widać go na pierwszy rzut oka, jest zauważalny tylko przy
    szybkim, jednostajnym ruchu (np panoramowanie kamery). Na tym programie to
    szczególnie go widać
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1364&Pixel
    +Persistence+Analyzer+1.011e

    > A nie jest aby odświeżanie ustawione na więcej niż 60Hz?

    Mam 60Hz. Próbowałem też 85Hz i nie ma efektu szarpania ale występuje bardzo
    równomierne gubienie klatek

  • 26. Data: 2009-08-07 09:19:13
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > No niestety jest to niedomówienie. Wad fizycznych typu otarcia
    faktycznie nie
    > ma, co do badpixeli to sprzedawca zastrzegł telefonicznie że mogą się
    trafić.

    Wzor cnot i uczciwosci z tego sprzedawcy... ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 27. Data: 2009-08-07 09:29:56
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dasz wiare, ze istnieja komputery do ktorych nie da sie zadnej
    > karty wsadzic?

    Nie ma takich. Wczoraj widzialem Gravisa dla malego Atari... :)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 28. Data: 2009-08-07 09:38:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Vituniu pisze:
    > faktycznie nie
    > trafić.
    >
    > Wzor cnot i uczciwosci z tego sprzedawcy... ;P

    Skoro sami producenci uznają, że ileś tab bad(sub)pikseli
    nie jest wadą (patrz odpowiednia norma ISO), to wymagasz
    od sprzedawcy używek wyższych standardów? ;P

  • 29. Data: 2009-08-07 09:59:55
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Skoro sami producenci uznają, że ileś tab bad(sub)pikseli
    > nie jest wadą (patrz odpowiednia norma ISO), to wymagasz
    > od sprzedawcy używek wyższych standardów? ;P

    Eeee... nie.. :) Ubawil mnie po prostu "chłyt matetingowy" ;)

    Poza tym - kupujacy jest zadowolony, wiec nie ma sprawy.
    Czyz nie? ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 30. Data: 2009-08-07 20:09:59
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał:

    > A mógłbyś bardziej precyzyjnie określić "długo" ??? Minuty, dziesiątki
    > minut, czy godziny?
    >[...]

    Dokładnych badań najkrótszego czasu po którym ten efekt występuje nigdy nie
    robiłem. Jeśli okno jest otwarte ok. pół godziny - ślad po zamknięciu jest
    widoczny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)