  • 1. Data: 2009-08-06 07:40:59
    Temat: zdjęcia sekwencyjne - w którym aparacie?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Witam
    Posuzkuję aparatu - małego i lekkiego (to już pierwszy warunek) ktory miałby
    możliwość robienia zdjęć sekwencyjnych w podanym interwale - np co 2,3 10
    sek - aż do wyczerpania pojemności karty/baterii.
    Obiektyw z w miarę szerokim kątem.
    Aparat będzie latał :) na modelu samolotu i robił zdjęcia lotnicze.
    Warunek niekonieczny - ma być w miarę tani.

    pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2009-08-06 07:48:10
    Temat: Re: zdjęcia sekwencyjne - w którym aparacie?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    > Aparat będzie latał :) na modelu samolotu i robił zdjęcia lotnicze.
    > Warunek niekonieczny - ma być w miarę tani.

    Ricoh GX 200

  • 3. Data: 2009-08-06 07:59:05
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0560.00000e9a.4a7a8aba@newsgate.onet.pl...

    > Ricoh GX 200

    Dziękuję za odpowiedz. A coś z niższej półki cenowej?

    Adam

  • 4. Data: 2009-08-06 08:10:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nie wiem, jak nowe Canony, ale trochę starsze, na pewno A720IS i serii
    A600 mają możliwość wgrania oprogramowania CHDK, które umożliwia
    robienie różnych rzeczy, między innymi zdjęć sekwencyjnych. Niższa
    seria, czyli A500 (jeszcze do dostania nówki w niektórych sklepach) też
    mają możliwość wgrania CHDK i najprawdopodobniej taki skrypt dla nich
    też istnieje, a jak nie, to jest możliwość napisania. Nie wiem jak z
    IXUSami i serią A400.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-08-06 08:19:51
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> napisał:

    > Dziękuję za odpowiedz. A coś z niższej półki cenowej?
    >
    > Adam

    Przyjrzyj sie wodoszczelnym kompaktom Pentaxa - np. Optio W60 -
    www.steves-digicams.com/2008_reviews/optio_w60.html. Maja one funkcję
    Interval Shooting umożliwiająca wykonanie zadanej liczby zdjęć w zadanaych
    odstępach czasu. Przy okazji zyskujesz obudowę odporna na wilgoć i kurz
    (wytrzymują zanurzenie w wodzie do kilku metrów) i chyba nieco bardziej niż
    w przeciętnym kompakcie odporną na uderzenia lub upadek. W60 ma też
    rozszerzony zakres temperatur pracy (producent gwarantuje do -10 stopni).
    Jeśłi szukasz czegoś jeszcze tańszego - poszukaj na Allegro czegoś
    starszego - np. Optio WP lub WPi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-08-06 14:15:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> napisał w
    wiadomości news:h5e1ef$u2o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ktory miałby możliwość robienia zdjęć sekwencyjnych w podanym
    > interwale - np co 2,3 10 sek - aż do wyczerpania pojemności

    Dorob sobie impulsatorek i niech naciska przycisk :-)

    > Obiektyw z w miarę szerokim kątem.
    > Aparat będzie latał :) na modelu samolotu i robił zdjęcia
    > lotnicze.

    w dol czy w przod ? bo jeszcze szerokosc moze przeszkadzac :-)

    > Warunek niekonieczny - ma być w miarę tani.

    HP 735 na allegro ~50 zl kosztuje, ale ciezki i serii nie robi -
    tym niemniej tam bym zaczal szukac czegos co mozna rozbic bez
    stresu :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-08-07 10:39:00
    Od: ter_haar(wywalto)@poczta.onet.pl

> [...]
    >Aparat będzie latał :) na modelu samolotu i robił zdjęcia lotnicze.
    >Warunek niekonieczny - ma być w miarę tani.

    Dwolny, z wejściem na pilota (pilot najlepiej kablowy, ale mając trochę samozaparcia
    moze być tez na
    podczerwień) - o ile potrafisz trzymać lutownice w ręku.

    A swoją drogą do modelu polecam flycamone. Jest mały, lekki, ma zdjęcia seryjne. A na
    dodatek złacze
    na zasilanie zewnętrzne i zdalne wyzwalanie. I jest tani.

    pozdrawiam
    Jacek.
    --
    pozdrawiam serdecznie