  • 1. Data: 2009-08-06 07:18:56
    Temat: Tani monitor do obróbki zdjęć
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Wczoraj otrzymałem takiego newsa od chip online:
    Niedrogi monitor Full HD z panelem IPS i DisplayPort'em
    http://www.chip.pl/chip/news/sprzet/wyswietlanie-obr
    azu/2009/08/niedrogi-monitor-full-hd-z-panelem-ips-i
    -displayportem

    Wygląda ciekawie, ma PIVOT(sic!), jest na IPS i kosztować ma jedyne
    1100zł ! Parę lat temu kupowałem (całkiem niezłego) 17" 1280x1024 LG na
    matrycy TN za 1500zł. Aż kusi, żeby kupić ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-08-06 08:02:54
    Temat: Re: Tani monitor do obróbki zdjęć
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > ! Parę lat temu kupowałem (całkiem niezłego) 17" 1280x1024 LG na matrycy

    Wyglada ciekawie, ale w Polsce będzie znacznie drozszy niz 1100zł. Przy
    cenie 380$ (nie podali gdzie, więc zapewne w USA) w Europie będzie kosztował
    pewnie ok. 380Euro co zapewne u polskiego dystrybutora przełoży się na mniej
    więcej 2000zł.
    Jeśli szukasz taniego monitora do zdjęć - zajrzyj tu:
    www.allegro.pl/item696424282_nec_20_4_3_2070nx_s_ips
    _igla_1600x1200.html
    - 100 szt poleasingowych NEC2070NX (20" w proporcjach 4:3, rozdzielczość
    1600x1200, matryca IPS) po 555.55zł/szt. Piszą, że bez wad matrycy, dają
    nawet rok gwarancji. Jeśli rzeczywiście te monitory są w dobrym stanie - to
    jest to okazja.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-08-06 09:22:15
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Marek Wyszomirski pisze:
    > to jest to okazja.

    Okazji nie ma. Trzeba pojechać i obejrzeć, albo zapewnić sobie na piśmie
    pieczętowanym krwią handlarza, możliwość zwrotu. "Panie jak nówka
    nieśmigany" nader często okazuje się zniszczonym, przywożonym luzem
    złomem, którym zresztą jest przed przekroczeniem polskiej granicy.

    Używany monitor najlepiej kupować od prywatnego użytkownika, który
    zmienia sobie na nowszy model.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 4. Data: 2009-08-06 11:39:21
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

    >Okazji nie ma. Trzeba pojechać i obejrzeć, albo zapewnić sobie na piśmie
    >pieczętowanym krwią handlarza, możliwość zwrotu.

    Jak znowu krwia? Przeciez jest opcja kup teraz, a nie licytacja.

  • 5. Data: 2009-08-06 13:08:42
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 6 sierpnia 2009 (10:02:54) napisano:

    > www.allegro.pl/item696424282_nec_20_4_3_2070nx_s_ips
    _igla_1600x1200.html

    Wow, taki tylko 19 calowy kupilem 2 lata temu za 1700 zł, bardzo fajny
    monitor i dobre odwzorowanie kolorow.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 6. Data: 2009-08-06 14:24:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    _igla_1600x1200.html
    > Wow, taki tylko 19 calowy kupilem 2 lata temu za 1700 zł, bardzo fajny

    Uzywal ktos moze tego monitora podlaczonego laczem d-sub?
    Jak z jakoscia obrazu? Nie pytam o kolory, tylko wrazenie ogolne -
    ostrosc, rownomiernosc jasnosci etc Ocena "na oko".

    Dziewczynie konczy sie baniak, moze bym kupil cos takiego...
    Z innych tanszych zazwyczaj maja taki kontrast i jasnosc ze
    oczy by jej wypalilo :)

  • 7. Data: 2009-08-06 15:28:25
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Uzywal ktos moze tego monitora podlaczonego laczem d-sub?
    > Jak z jakoscia obrazu?

    Tego konkretnego nie, ale 22" panorame Samsunga
    w 1680 x 1050 i 60 Hz bez problemu, obraz bardzo przyzwoity.

    Z tym, ze tutaj najwiecej zalezy od karty graficznej
    i wszystkiego co za RAMDACem do niej przylutowano.

    > Dziewczynie konczy sie baniak, moze bym kupil cos takiego...
    > Z innych tanszych zazwyczaj maja taki kontrast i jasnosc ze
    > oczy by jej wypalilo :)

    Hm... To juz troszke OT jakby, ale zapytam - pracuje ktos
    na codzien przy plamce 0,255? Jak wrazenia?
    Bo ja za stary chyba juz jestem... Na moje slepia juz te ~0,27mm
    (17" przy 1280x1024) zostawiaja malo przyjemne wrazenia...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2009-08-06 15:37:22
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Vituniu pisze:

> [...]
    > Bo ja za stary chyba juz jestem... Na moje slepia juz te ~0,27mm
    > (17" przy 1280x1024) zostawiaja malo przyjemne wrazenia...

    Przysuń bliżej monitor.

  • 9. Data: 2009-08-06 15:42:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Vituniu pisze:

> [...]
    > Bo ja za stary chyba juz jestem... Na moje slepia juz te ~0,27mm
    > (17" przy 1280x1024) zostawiaja malo przyjemne wrazenia...

    Też takiego mam i nie jestem zachwycony. Dlatego podejrzliwie podchodzę
    do wszystkich propozycji FullHD czy 1920x1200 na matrycy mniejszej jak
    24". Ten 1600x1200 22" niczego sobie, ale jakoś szkoda tego FullHD,
    który już na dobre wchodzi pod strzechy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-08-06 15:42:25
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>