  • 1. Data: 2009-11-17 12:31:54
    Temat: Tani kompakt z dobrą stabilizacją
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Czy istnieje tani kompakt z dobrą stabilizacją? (z możliwością robienie
    zdjęć np. co 1s lub nagrywania filmów)

    Będę go mocował na "statywie" w motocyklu.

  • 2. Data: 2009-11-17 13:10:07
    Temat: Re: Tani kompakt z dobrą stabilizacją
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Miecio pisze:
    > Czy istnieje tani kompakt z dobrą stabilizacją? (z możliwością robienie
    > zdjęć np. co 1s lub nagrywania filmów)
    >
    > Będę go mocował na "statywie" w motocyklu.

    Każdy, który ma stabilizację optyczną (obiektywu lub matrycy), będzie
    dobry. Każdy ma nagrywanie filmów, a coraz więcej aparatów ma nagrywanie
    filmów HD. Jeśli natomiast zależy ci na filmie poklatkowym, to możesz
    poszukać wśród modeli Canona zapoznając się wcześniej z aplikacją(?)
    CHDK i listą modeli wspieranych przez nią:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/CHDK

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2009-11-17 13:36:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Miecio wrote:
    > Czy istnieje tani kompakt z dobrą stabilizacją? (z możliwością robienie
    > zdjęć np. co 1s lub nagrywania filmów)
    >
    > Będę go mocował na "statywie" w motocyklu.

    A nie rozsypie się czasem od wibracji? Przemyśl to.

  • 4. Data: 2009-11-19 17:34:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miecio" hdu56f$6vg$...@m...internetia.pl

    > Będę go mocował na "statywie" w motocyklu.

    Po co Ci aparat? I tak szybko zginiesz, gdy będziesz posuwał ,,środkowym'' ;)
    pasem z szybkością 200 km/h pomiędzy dwoma pasami samochodów jadących dwa
    razy wolniej. :)

    Mnie rajcowało jeżdżenie tak bliskie, żeby dosłownie ocierać się
    o samochody -- lusterkami rzecz jasna. :) Czasami o dwa naraz -- i o ten
    z lewej, i o ten z prawej strony. Nazywano mnie dawcą nerek -- i tylko nerki
    ucierpiały w wypadku, a miałem tych wypadków tyle, że trudno je zliczyć. :)
    Od tamtej pory bolą i bolą, od paru lat niemal bez przerwy. :) Jakby ktoś
    mi łopatę wbijał poziomo...

    [..] ból szybko wsiąka w ziemię strach zabija czas [..]

    W oryginale jest inaczej:

    [..] Krew szybko wsiąka w ziemię, strach zabija czas [..]

    Ale kiedyś i ból szybko wsiąkał w ziemię. :) Zresztą... Gdy
    buzują hormony typu noradrenalina czy adrenalina, bólu nie czuć. :)
    Pozostaje jedynie rozsądek, mówiący o tym, że coś funkcjonuje niepoprawnie. :)

    -=-

    Zamontuj raczej jakąś kamerę przekazującą obraz na onlinie po WiFi -- pooglądamy,
    zanim zginiesz. ;)

    Kiedyś przejechałem obok nyski milicyjne tak blisko, że kołem niemal
    dotykałem krawężnika a lusterkiem niemal nyski. Jeden kamyk czy zły
    ruch kierowcy nyski -- i nie pisałbym tutaj. :) Gdy milicjanci
    połapali się w tym, co się dzieje, przerazili się -- i chyba
    ucieszyli, gdy pojęli, że jednak przejechałem i przeżyłem. :)

    -=-

    Lepiej umrzeć na motorze lub w samolocie -- żyjąc, niż pijać przy stole,
    w ciepełku, w miłej ;) atmosferze... Tylko nie uciekaj, gdy będziesz
    goniony przez policję -- strzelają i zabijają takich szaleńców, to nie
    czasy milicji obywatelskiej i eMZetek jeżdżących 120 km/h lub mniej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-11-19 17:37:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Ludwin" hdu8s6$d89$...@i...gazeta.pl

    > A nie rozsypie się czasem od wibracji? Przemyśl to.

    Na jutubach pełno filmów pokazujących jazdę szaleńców -- jadą
    pomiędzy dwoma pasami i filmują swoje wyczyny. Ponoć aparaty
    niektóre wytrzymują wypadki -- stąd te filmy. ;) Ale być może
    to tylko przekaz online. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2009-11-19 18:20:45
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > pomiędzy dwoma pasami i filmują swoje wyczyny. Ponoć aparaty
    > niektóre wytrzymują wypadki -- stąd te filmy. ;) Ale być może

    Wystarczy żeby karta ocalała, nawet jak resztę z byłym właścicielem
    przez lejek itd...

  • 7. Data: 2009-11-19 23:16:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Czerwinski" he42a1$a5c$...@n...onet.pl

    > Wystarczy żeby karta ocalała, nawet jak resztę z byłym właścicielem przez lejek
    itd...

    No właśnie -- wystarczy, aby karta ocalała...
    Powinny być mocniejsze mechanicznie...

    Ja mam już za sobą dwie SDHC -- jedną chciałem reanimować, ale
    przez nieuwagę spaliłem (jak mniemałem) czytnik. Umarli powstają
    z grobu -- czytnik wrócił do życia, choć już zamówiłem kolejny...
    Kartę będę reanimował... Zostało tylko malutkie wnętrze... Trzeba
    okleić, olać żywica epoksydową, podfrezować... A ja nawet nie mam
    suwmiarki... Trzeba kupić... Dokładność 0.1 mm jest mile widziana...

    Kiedyś lubiłem takie robótki -- kleiłem pudełka kartonowe z niebywałą starannością.
    Zwłaszcza wtedy, gdy dawałem prezent ukochanej dziewczynie. Najgorsze inwektywy nie
    oddadzą tego, co myślę o duchownych, którzy doprowadzili mój świat do upadku,
    twierdząc zawzięcie, że starczy pięć minut seksu na pół roku, a prezentem
    najdoskonalszym jest po prostu danie po ryju swojej ukochanej, nie zaś
    klejenie własnoręczne pudełek opakowaniowych...

    Inna sprawa, że wczoraj modliłem się, prosząc o to, aby czytnik powrócił ze świata
    Hadesu...

    -=-

    Qrdeaux -- kupiłem dziś najgorszą kartę SD 2 GB za 30 złotych,
    aby zobaczyć szumy w sklepowym D90 -- karta ciąga 19.5 MB/s -- szok!!!

    -=-

    Z powodu skurwysynów Glempów i jemu podobnych Rabiczków zmarnowałem
    9 lat życia na podłodze, wcześniej 7 lat życia na budowanie firmy,
    która mnie stale niszczy... Mogłem poświęcić się temu, co kocham, co
    lubię, mogłem mieć dzieci i żonę -- rodzinę!, ale skurwysyny kazały
    mi żyć jak psu i płacić im na ich rozpustne życie, pierdoląc się
    z ich osraną teolog Łucją Stalenczyk, która mnie jednak nie dostała!!!!

    Błogosławiony niech będzie każdy, kto zamorduje polskiego biskupa
    rzymskokatolickiego!!!!
    Ja przysięgłem Bogu nienawiść do tych zbrodniarzy i w tej nienawiści dotrwam do końca
    swego życia!!!!

    -=-

    Wolę kleić obudowy kart pamięci, niż współpracować z degeneratami -- biskupami
    polskimi!!!
    Życie podobne do śmierci, ale jednak życie. Bez jakiejkolwiek nadziei na przyszłość,
    ale życie.

    Jak spotkam dziewczynę -- szybko zasmakuje taka w firmie, która mnie niszczy.
    Nigdy nie myślałem o tym, że tak wygląda piekło!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2009-11-20 15:02:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" he4k65$k78$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Inna sprawa, że wczoraj modliłem się, prosząc o to, aby czytnik powrócił ze świata

    Nowy już jest do odbioru, a na dodatek aparat można połączyć łatwo przewodem po
    USB z komputerem, dzięki czemu można za pomocą Totalnego zabrać fotki z karty...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2009-11-21 11:56:21
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]

    > goniony przez policję -- strzelają i zabijają takich szaleńców, to nie
    > czasy milicji obywatelskiej i eMZetek jeżdżących 120 km/h lub mniej. :)

    Rozumiem, że przemoc w rodzinie nie jest Ci obca...

  • 10. Data: 2009-11-21 13:52:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Miecio" he8kjo$cop$...@m...internetia.pl

    > Rozumiem, że przemoc w rodzinie nie jest Ci obca...

    W rodzinie Kościoła JP2? Nie jest, ale gdy tylko Benedykt XVI obwieścił, iż
    przemoc nie jest dozwolona, odwaliłem z przygotowanych armatek i wkrótce po
    tym, jak zaścielił się trupem podjad, Rycerstwo Korterii zbastowało... ;)

    Jakie to szczęście, że wszedłem w konflikt z JP2 i Korteriusze prosili Boga
    o to, abym pokochał papieża, a rodzina Stalenczyków prosiła Boga o to, abym
    pokochał Benedykta (mniemając, że chodzi o tego z Kleosina), co Bóg wykonał
    poprzez zamianę papieża JP2 na papieża Benedykta XVI. Teraz kocham papieża,
    kocham Benedykta -- i to wszystko dzięki Sylwii Stalenczyk, :) której będąc
    fikcyjnym (chociaż przecież ślubnym) mężem, miałem sypiać z jej wnuczatą :)
    cioteczką, Łucją Stalenczyk, w domyśle (i oficjalnie) naszą pomocą domową.

    | c | pas : pas |/z\| : .-. | c |
    | k | pas : pas |/*\| pas : pas | k |

    --