  • 1. Data: 2009-11-17 17:49:16
    Temat: Oslona przeciwsloneczna do canona 1000D
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    czy ta oslona przeciwsloneczna bedzie pasowac do canona 1000D z kitowym
    obiektywem: 18-55mm ?
    http://tinylink.pl/sloneczna

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2009-11-17 17:52:59
    Temat: Re: Oslona przeciwsloneczna do canona 1000D
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > czy ta oslona przeciwsloneczna bedzie pasowac do canona 1000D z kitowym
    > obiektywem: 18-55mm ?

    Jesli tylko bedzie pasowala do tego 18-55, to bedzie rowniez pasowala do
    Canona 5D MK2, 1Ds MK2, 1D MK3, 350 D, z tym obietkywem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-11-17 18:33:00
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli tylko bedzie pasowala do tego 18-55, to bedzie rowniez pasowala do
    > Canona 5D MK2, 1Ds MK2, 1D MK3, 350 D, z tym obietkywem. :)

    Hehe, zagalopowałeś się ;)

  • 4. Data: 2009-11-17 18:38:17
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Hehe, zagalopowałeś się ;)

    Bo?
    Ze wspomnianymi przeze mnie aparatami nie da sie uzyc 18-55, o ktory
    pyta topek?
    Czy moze jednak na uzycie oslony przeciwslonecznej ma jakis wplyw
    konkretny model aparatu?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 5. Data: 2009-11-17 18:43:18
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    Nie będzie pasowała. EF-S 18-55 ma średnicę 58mm - do niego dedykowana
    jest osłona EW-60C.
    EW-73B dedykowana jest do EF-S 17-85 (jego średnica to 67 mm).
    Masz to napisane w tytule aukcji, którą cytujesz...

    --
    woytaski

  • 6. Data: 2009-11-17 20:11:22
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Ze wspomnianymi przeze mnie aparatami nie da sie uzyc 18-55, o ktory pyta
    topek?

    Dobrze kombinujesz ;)

  • 7. Data: 2009-11-17 20:24:40
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > EW-73B dedykowana jest do EF-S 17-85 (jego średnica to 67 mm).
    > Masz to napisane w tytule aukcji, którą cytujesz...

    Witam
    Z drugiej strony trzeba mieć na uwadze,
    że ten obiektyw kręci mordką ;]

    Pozdrawiam
    Piratee

  • 8. Data: 2009-11-17 22:44:05
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z drugiej strony trzeba mieć na uwadze,
    > że ten obiektyw kręci mordką ;]

    Dlatego osłona do niego jest typu "lejek".

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-11-17 23:41:14
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "kurdybanek" napisał
    > topek?
    >
    > Dobrze kombinujesz ;)

    Ale Ty źle kombinujesz ; )

    adam

  • 10. Data: 2009-11-18 17:54:44
    Od: Pirate <p...@g...pl>

    Mikołaj Tutak pisze:

    > Użytkownik "Pirate" <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dlatego osłona do niego jest typu "lejek".

    Witam
    Ja to wiem ;]

    Pozdrowienia
    piratee