  • 1. Data: 2010-07-21 07:30:25
    Temat: Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Co myślicie o zoomie Tamron SP AF17-50mm F/2.8 XR LD Aspherical IF jako o
    standardzie, używa ktoś?
    Szczególnie: jak się zachowuje na końcach ogniskowej, i to przy pełnym otworze?
    A jak mechanicznie, pierścienie, m.in. przy autofokusowaniu?

    Dodatkowo: byłby z K10D, jak z szybkością ostrzenia i hałasem?
    Rozumiem, że Tamron nie ma wbudowanej stabilizacji (ale jest w korpusie) ani silnika
    (no niestety)?
    THX

  • 2. Data: 2010-07-21 09:19:11
    Temat: Re: Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

> [...]
    > otworze?
    > A jak mechanicznie, pierścienie, m.in. przy autofokusowaniu?

    Używam z C 40D. Jestem bardzo zadowolony. MZ szkło najlepsze w swojej
    klasie. Na końcach ogniskowej zachowuje się dobrze. Niestety przy zakupie
    musiałem wypróbować 3-4 modele, bo jak mi się zdawało miały różne
    "standardy" ostrzenia. Ale model który wybrałem jest świetny.

    > Dodatkowo: byłby z K10D, jak z szybkością ostrzenia i hałasem?
    > Rozumiem, że Tamron nie ma wbudowanej stabilizacji (ale jest w korpusie)
    > ani silnika (no niestety)?

    Ma, jest już wersja ze stabilizacją.

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne