  • 11. Data: 2010-10-04 18:47:06
    Temat: Re: Tak z ciekawości do oceny
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-04 20:37, Jakub Jewuła pisze:

    > Ze niby Marek tez chcialby byc parowa tylko wstydzi sie przyznac? ;)

    Nie ;) po prostu jest miejsce na disco polo i parówki ;), a że na ogół
    wychodzi kaszanka to inna kwestia ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 12. Data: 2010-10-05 11:29:17
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    W dniu 2010-10-01 16:14, Marek Dyjor pisze:

    > a widziałeś tego fotografa :)

    No nie, a to coś wyjaśnia ? ; )

    adam

  • 13. Data: 2010-10-05 12:30:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4cab0c07$1@news.home.net.pl...
    > No nie, a to coś wyjaśnia ? ; )
    > adam

    Powiedzialbym ze wszystko :)

  • 14. Data: 2010-10-05 12:35:17
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Powiedzialbym ze wszystko :)

    Piękne:)

    marek

  • 15. Data: 2010-10-05 13:16:20
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Powiedzialbym ze wszystko :)

    Nie wiem o czym mówicie - jeśli chodzi o Wolańskiego to na tak "wyszukaną"
    estetycznie imprezę i efekty wygląda on całkowicie normalnie. : )
    Przynajmniej po obejrzeniu "making of z sesji". Jeden tam gdzieś taki dziwny
    mignął, ulizany, jakby z kocią kupą na głowie ale to chyba jakiś
    przynieś-wynieś-pozamiataj.
    Fakt, że widzę gościa drugi raz na oczy (pierwszy raz to było coś związanego
    z Maciąg) ale nie robi wrażenia człowieka zmagającego się z jakimiś
    "problemami", które przekładałyby się na nieco kontrowersyjne widzenie
    kobiet ; )

    adam

  • 16. Data: 2010-10-05 13:33:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

    > Zawiść ;) czy tylko niewinny prztyczek ;)?

    smutek... :=)

    bo czy aby być sławnym i wziętym fotografem mody trzeba koniecznie lubieć
    chłopców?

  • 17. Data: 2010-10-05 13:34:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > związanego z Maciąg) ale nie robi wrażenia człowieka zmagającego się
    > z jakimiś "problemami", które przekładałyby się na nieco

    Wolański wygląda normalnie to fakt ale u Tyszki widać posapujące zciocenie.

  • 18. Data: 2010-10-05 14:23:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Wolański wygląda normalnie to fakt ale u Tyszki widać posapujące
    > zciocenie.

    Trendy jest chłopak.

    adam

  • 19. Data: 2010-10-05 16:44:33
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-05 16:23, adam pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Trendy jest chłopak.

    Pewnie że trendy, dlatego chłopaki z niszy mogą się dowartościować ;).
    Będąc serio nie możecie być bardziej merytoryczni, skupić się na
    fotografii. Macie ciekawe oczekiwania wobec TV a w szczególności TVN ;).
    No to ja postaram się być ciut więcej merytoryczny jeśli chodzi o pana
    Tyszkę pomijając jego światopogląd. Facet ma swoje pięć minut jeśli
    chodzi o fotografię jeszcze chyba ta pani Rubik pcha go w świat,
    wszędzie och i ach jeśli chodzi o media i nie wyrobione masy ;).
    Osobiście uważam że Tyszka jest takim zlepkiem różnych schematów
    funkcjonujących od lat w modzie i rzemiosła, nie widać w jego zdjęciach
    takiego specyficznego patrzenia które charakteryzowało wybitnych. Facet
    funkcjonuje już jakiś czas, a z tego jego dorobku nic się nie
    wykrystalizowało tak żeby mówić: patrzcie to zdjęcie Tyszki, ale nie
    żeby to stwierdzić po podpisie ale po ujęciu tematu.
    Dlatego osobiście trochę rozumie te plotkarskie uszczypliwości, bo
    faktycznie w jego przypadku można bardziej mówić o dobrej koniunkturze i
    farcie niż o świetnej fotografii ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 20. Data: 2010-10-05 16:48:11
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-05 15:33, Marek Dyjor pisze:

    > smutek... :=)
    >
    > bo czy aby być sławnym i wziętym fotografem mody trzeba koniecznie
    > lubieć chłopców?

    Pewnie że nie :) choć to ponoć pomaga tak jak żydowskie korzenia i
    wszelkie uzależnienia ;). Chodzi mi bardziej o fakt o dopieprzanie się
    do wszelkiej inności.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.