  • Data: 2014-05-29 21:00:08
    Temat: Tablet graficzny "made in Biedronka" :)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno wróżyłem (i - jak na razie - trafnie), że chyba skończyły
    się czasy oferowania sprzętu fotograficznego na półkach Biedronki, ale
    nie wiedziałem, że Biedronka pójdzie krok dalej - zacznie sprzedawać
    sprzęt dla grafików komputerowych. :)

    Tymczasem właśnie dostałem "cynk", że Biedronka sprzedaje tablety
    graficzne po 69 złotych:
    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,1245,name,tabl
    et-graficzny

    Totalny no-name, chyba bardziej do nauki obsługi i zabawy dla
    dzieci, choć w zasadzie - do pojedynczych robótek, retuszy i szparowania
    chyba powinien być jak znalazł? Tak więc miło i fajnie, że sprzęt, za
    który kiedyś trzeba było płacić tysiące (i to może nawet w gorszych
    wówczas parametrach :) dzięki takiej "Biedronce" można dziś kupić
    za parę złotych...

    Oficjalne parametry:
    - obszar roboczy 4,9 cala (12,4 cm)
    - 4000 LPI