  • Data: 2014-06-01 22:24:13
    Temat: Re: Tablet graficzny "made in Biedronka" :)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-01 22:03, Kamel3D pisze:

    > No nie wiem :) Póki co - strasznie się gubię :) Nieporęcznie,
    > niepraktycznie, ale może coś źle robię... ;)

    Ależ oczywiście, że coś robisz źle. Kupujesz w Biedronce takie rzeczy!
    :-D Prawda jest taka, że od niepamiętnych czasów w tabletach nic się nie
    zmienia: liczy się tylko Wacom i to od modelu Intuos a już najlepiej w
    wersji Pro (bo chyba tylko ta ma dostosowanie parametrów pracy do każdej
    aplikacji oddzielnie - nie jestem na bieżąco). Jeśli nie stać Cię na
    Wacoma, nie kupuj niczego innego bo tylko się zrazisz. Kiedyś na grupie
    DTP o to pytałem i wszyscy konsekwentnie mnie upewnili co do kierunku
    wyboru urządzenia. Nie musi być duży bo i tak zwykle pracujesz na małych
    fragmentach zdjęć (jeśli o fotkach mowa). Ja mam A4 i chyba przegiąłem z
    wielkością.

    P.S.
    W Biedronce mają świetnego tuńczyka, powinieneś w tej cenie zapas puszek
    sobie kupić :-D

    Marek