  • Data: 2014-06-01 20:36:53
    Temat: Re: Tablet graficzny "made in Biedronka" :)
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Sonntag, 1. Juni 2014 20:22:23 UTC+2 schrieb Marek:

    > Tradycyjnie masz kontrowersyjne doświadczenia i opinie... Ja mam
    >
    > dokładnie odwrotne doświadczenia. Obsługa programu graficznego jak i
    >
    > systemu gestami, błyskawiczny dostęp do modyfikacji pędzla bez grzebania
    >
    > po opcjach. Co do precyzji ruchu, to mysz nie ma żadnej. Spróbuj
    >
    > odręcznie coś napisać myszą. Litery wyjdą jakby dziecko 4-ro letnie
    >
    > dopadło kredek. Ultra-męcząca kontrola choćby tylko wielkości i rozmycia
    >
    > pędzla. Nie wspomnę o modyfikacji kształtu pędzla gdy pochylimy piórko.
    >
    > Do tego programowalne klawisze dla każdej aplikacji oddzielnie. Jak dla

> [...]

    mam zwyczaj ulatwiania sobie pracy , raczej nie lubie utrudniac.
    do prostej nawigacji , obslugi internetu wystarcza , choc troche wiecej machania
    nadgarstkiem niz myszka.
    np inne proporcje bokow monitora niz tabletu juz utrudniaja zycie.
    mam w formacie a5 , moznaby wiekszy np a4 , ale wowczas ruchy nadgarstka bylyby
    nieporownywalnie wieksze.

    do precyzyjnej obrobki w ps , gdzie musze zrobic retusz z dokladnoscia do 1 px jest
    zbyt malo dokladny. w sumie to mi utrudnial prace - wlasnie w ps przy precyzyjnej
    pryca.
    natomiast przy szkicowaniu - latwiej niz myszka , choc sie przyzwyczaic trzeba.

    pomijam pewne nieregularnosci , ktore z jakiegos powodu od czasu dó czasu wystepowaly
    , ze cos sie przestawialo , trzeba bylo cos zresetowac , tego nie biore pod uwage.
    Natomiast trudno jest pominac tzw tzw czynnik ludzki - czasem bedac troche
    rozbiegany powoduje nieco inny nacisk piorka , nagle wiecej bledow.

    wypialem, uzywam myszy, a robie duzo obrobki.