  • Data: 2014-06-01 20:13:17
    Temat: Re: Tablet graficzny "made in Biedronka" :)
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-01 19:40, Kamel3D pisze:

    > Kupiłem, z myślą o szparowaniu właśnie, myśląc, że "będzie mi lepiej niż
    > z myszką" i... mam mieszane uczucia. Bo nigdy wcześniej nie miałem
    > żadnego narzędzia tego typu, nie mam więc ani porównania, ani też
    > pomysłu, jak tego "powinno się" używać... W każdym razie póki co -
    > usiłuję się tego jakoś nauczyć, jak dotąd bez najmniejszej choćby
    > satysfakcji... Próbuję dalej. Pliz, łisz mi lak ;)

    Obyś się nie zniechęcił. Mi by było szkoda ryzykować kasę na takowy.
    Pewnie też nie reaguje na dotyk palcami, na pochylenie piórka, brakuje
    programowalnych klawiszy i definiowania skrótów innych dla każdej z
    używanych aplikacji - zgaduję oczywiście.

    Z mojej praktyki z tabletem... powiem Ci, że posługując się nim
    zapomniałem jak myszkę obsługiwać :-) Nawet nie chodzi o samo rysowanie
    / retusz ale zwykłą nawigację po systemie nawet.

    Marek