  • 91. Data: 2010-05-06 09:55:09
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hrtq6d$6uj$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-05-06 08:55, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem tak na szybko jeden przykład na to
    > że się mylę:
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200706
    28/KOSZALIN/70627046
    > Trochę burzy to mój światopogląd :), no ale takie jest życie. Poszukam
    > jeszcze, może znajdę coś na poparcie mojej interpretacji :)

    G mnie obchodzi jakaś tam interpretacja cholera wie kogo. Odpowiedz najpierw
    na dwa proste pytania, które Ci zadałem, a potem będziemy dyskutować dalej.
    Jak na razie wycinasz sobie najmniej dla siebie wygodne fragmenty dyskusji.

    Jurand.

  • 92. Data: 2010-05-06 09:59:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > najpierw na dwa proste pytania, które Ci zadałem, a potem będziemy
    > dyskutować dalej. Jak na razie wycinasz sobie najmniej dla siebie wygodne

    Wyluzuj, przecież już się dowiedział iż się mylił.
    A chyba o to chodziło.

  • 93. Data: 2010-05-06 10:02:29
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:hrtstd$g9e$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wyluzuj, przecież już się dowiedział iż się mylił.
    > A chyba o to chodziło.

    Tak, w tym dokładnie przypadku się dowiedział (linia przerywana pojedyncza
    przechodzi w podwójną, jednostronnie przerywaną), ale za chwile wyciągnie
    kolejny przypadek typu "a jakby tam stała Wasza babka". ;)

    Jurand.

  • 94. Data: 2010-05-06 12:43:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 09:35:53 +0200, Cavallino wrote:
    28/KOSZALIN/70627046

    >Ręcę opadają.
    >Nie tylko jakiś głąb z lizakiem nie zna przepisów, ale jego przełożeni
    >również.
    >Mimo że sąd wydał wyrok, to oni i tak uważają że wiedzą lepiej.

    No wiesz, sa w sadach trzy instancje i uwzgledniaja apelacje.
    Sad sie czasem myli, a moze nawet czesto :-)

    J.

  • 95. Data: 2010-05-06 13:11:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No wiesz, sa w sadach trzy instancje i uwzgledniaja apelacje.

    Złożyli takową w ogóle?

  • 96. Data: 2010-05-06 13:26:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-06 09:54, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > przekraczalną po skończeniu wyprzedzania [...] Moim zdaniem nie było w
    > tym przypadku
    > podstawy do wypisania mandatu."
    >
    > Twój bełkot, którego nie rozumiem:
    >
    > "No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie
    > przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu
    > na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed
    > wyprzedzaniem"
    >
    > Wybacz - ale wszystko w tej wypowiedzi na to wskazuje, że zgadzasz się z
    > Policjantami, którzy nałożyli mandat. Mylę się?

    Unosisz się, nie czytasz co do Ciebie piszę i tak, mylisz się. W
    pierwszym momencie uznałem, że mieli rację (doczytałem i zmieniłem
    zdanie), ale nigdzie nie napisałem, że:
> [...]

    Bo chyba nie myślisz, że uznanie za wykroczenie tego: "za przejazd przez
    linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania" oznacza to
    co mi przypisujesz?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 97. Data: 2010-05-06 13:47:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2010 13:11:19 +0200, Cavallino wrote:

    >Złożyli takową w ogóle?

    No nie, bo drobna sprawa. Ale moga uwazac ze wiedza lepiej, ba, moga
    nawet miec racje.

    Zreszta sam wiesz najlepiej ze sa u nas rzeczy ktorych nawet sad
    najwyzszy nie wie :-)

    J.

  • 98. Data: 2010-05-06 13:52:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No nie, bo drobna sprawa. Ale moga uwazac ze wiedza lepiej, ba, moga
    > nawet miec racje.

    Nie, nie mogą, oni nie są wymiarem sprawidliwości.
    Tylko bata nie ma na nich, jak sobie bezczelnie przepisy łamią.

  • 99. Data: 2010-05-06 13:57:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-06 09:55, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Jeszcze wrócę do tych pytań, bo jeszcze mnie zlinczujesz za tylko jedno
    przyznanie się do błędu ;)

    Teraz i zawsze NIE, ba nawet jak masz jednostronnie przerywaną z
    przerywaną po prawej to też NIE :)

    No i tu jest clue całego sporu :) - do niedawna myślałem, że TAK, ale
    niedawno, co już napisałem zmieniłem zdanie :), choć tli się we mnie
    jeszcze płomyk zwątpienia - Wystarczy?

  • 100. Data: 2010-05-06 21:17:17
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    .
> [...]
    >>> 100 PLN, otrzymasz odpowiedź i się będziesz wtedy mógł swoją wiedzą z
    >>> nami

    > Ja już napisałem, jaka jest moja interpretacja tego.

    Taka?
    "Nie żartuję - po prostu umiem dokładnie co do słowa interpretować przepisy.
    Przepisy KD mają to do siebie, że MUSISZ je stosować DOKŁADNIE słowo po
    słowie i nie dodawać nic od siebie, ani też nic nie ujmować."

    No to poszukaj przepisów, gdzie kiedy i dlaczego stosuje się linię P-3,
    jakie są warunki wyprzedzania, gdzie jest zabronione (i kiedy czasem
    dopuszczone))-- ale tak słowo po słowie.

    I zastanów się jeszcze nad tym:

    ">> Wyjątek jest jeden:
    > Ale tylko przy wyprzedzaniu!!!
    No tak, bo niby po co miałbyś przez chwilę jechać pasem dla ruchu w drugą
    stronę?"

    Podpowiem Ci, jest taki manewr -- omijanie...

    > Ty sobie możesz interpretować to jak chcesz - weryfikacji swojej
    > interpretacji dokonać możesz u odpowiednich osób. Ale skoro nie wierzysz
    > nikomu innemu, tylko sobie...

    A Ty komu wierzysz? I kto Cię weryfikuje?

    > A jeśli mi odpowiednio zapłacisz - napiszę za Ciebie odwołanie do sądu w
    > sytuacji, gdy otrzymasz mandat za takie zachowanie, jakie prezentowali
    > kierowcy w "Piracie".

    Kiepsko Ci manipulacje wychodzą -- ja nic o tym co prezentowali w "Piracie"
    nie pisałem, odniosłem się do Twojego ogólnego stwierdzenia:

    "1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII
    PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Dopóki tego przepisu
    nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu jakiegokolwiek mandatu.".

    Uważaj na nisko latające kwantyfikatory.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]