  • 121. Data: 2010-05-10 20:03:38
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L8gsC$IWv@mike.oldfield.org.pl>:

    > Bo ktoś narysował.

    To jest odpowiedź na pytanie _jak_, którego nie zadałem.
    Możesz udzielić odpowiedzi na pytanie -- _dlaczego_ -- kombinować dalej, lub
    zamilknąć...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 122. Data: 2010-05-10 21:28:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 May 2010 12:34:02 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Policja jest oskarżycielem publicznym.

    Ale ich rola konczy sie chyba na wyslaniu wniosku o ukaranie.

    J.

  • 123. Data: 2010-05-10 23:23:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 20:03:38 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > To jest odpowiedź na pytanie _jak_, którego nie zadałem.
    > Możesz udzielić odpowiedzi na pytanie -- _dlaczego_ -- kombinować dalej, lub
    > zamilknąć...

    Linia pojawiła sie z tego powodu, iż ktoś ją narysował. Pojawienie się
    linii, to takie zjawisko, kiedy jej najpierw nei ma, a potem jest.
    Najczęściej linia pojawia się wtedy, kiedy przejedzie środkiem jezdni taki
    śmieszny wózek plujący farbą. I wówczas linia sie pojawia.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 124. Data: 2010-05-11 00:13:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie. Ale nie jestem profesjonalnym lektorem.

    Tak jakby profesjonalny miał obowiązek podkładać jęki do niemieckiego
    pornola... ;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 125. Data: 2010-05-11 02:01:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie.
    > Nie ma nigdzie takiego przepisu, który nie pozwala Ci jechać pasem
    > jezdni (dowolnym). Są przepisy, nie pozwalające w określonej sytuacji
    > na ten pas wjechać, dokonując zmiany pasa. I nic więcej. Reszta to
    > jest Twoja nadinterpretacja.

    aha, czyli twoja interpretacja jest taka, ze intencja ustawodawcy było
    umozliwienie zgodne z prawem jazdy lewym pasem tam, gdzie patrzac od strony
    pasa prawego mamy linie ciagla?
    Inaczej - przejechac nie mozna, ale jak juz sie na drugim pasie jest, to
    jechac mozna?
    Uwazasz, ze taka była intencja?

    > Mylisz się - trzeba tak czytać.

    Mylisz sie, jescze raz przypominam okreslenie "intencja ustawodawcy"
    Czy intencja było umozliwienie poruszania sie lewym pasem np. na drodze,
    gdzie jest ograniczona widocznosc ze wzgledu na jazde pod góre?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 126. Data: 2010-05-11 19:01:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L9Gls$IYX@mike.oldfield.org.pl>:

    > Linia pojawiła sie z tego powodu, iż ktoś ją narysował.

    To dalej jest odpowiedź na pytanie "jak"

    Jesteś przewidywalny:

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 127. Data: 2010-05-12 00:53:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 19:01:08 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > To dalej jest odpowiedź na pytanie "jak"

    Przyczyną pojawienia się linii jest zaprojektowanie jej przez azwyczaj
    nieduczonego inżynira lub licencjata.