  • 11. Data: 2010-02-22 08:24:09
    Temat: Re: TV CRT -ktoś kupi?
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Dzięki! A na ile szacujesz w super stanie taki zestawik:
    > 1. TV CRT 29" 100Hz Quintrixhttp://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=
    2279
    > 2. NV-VP30  -combo odtwarzacz DVD i nagrywarka VHS  w
    jednymhttp://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=13
    76

    za ten drugi zestaw grosze, nie liczylbym na wiecej niz kilkadziesiat
    zlotych.

  • 12. Data: 2010-02-22 09:36:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:21022010.1546BB1A@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > bez przesady - za 250-300 ze spokojem sprzeda na allegro.

    Się obaczy.
    To że są desperaci, którzy chcą zapłacić za tv więcej niż jest wart jest
    pewne, ale czy ze spokojem - to zobaczymy.

  • 13. Data: 2010-02-22 10:39:35
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 20:16:23 +0100, Adax napisał(a):

> [...]
    > 1. TV CRT 29" 100Hz Quintrix
    > http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=2279 2. NV-VP30 -combo
    > odtwarzacz DVD i nagrywarka VHS w jednym

    A ile chcesz?

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 14. Data: 2010-02-22 18:59:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 19:38:58 +0100, "Adax" <A...@o...pl> wrote:

    >Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni, wspaniale
    >utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

    Rok temu sprzedałem philipsa 29 cali 100Hz za 800 zł. Poszedł na
    Allegro.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-02-22 19:42:18
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Się obaczy.
    > To że są desperaci, którzy chcą zapłacić za tv więcej niż jest wart jest
    > pewne, ale czy ze spokojem - to zobaczymy.

    dlaczego desperaci, najtanszy lcd kosztuje tysiaka i to bedzie low low
    end i przekatnej jeszcze mniejszej. A tutaj otrzymuje sie bardzo fajny
    obraz a jedyną wadą są gabaryty. Jest bardzo duzo osob ktore nie lubią
    LCD nie tylko przez cene. 400zl spokojnie się dostanie.

  • 16. Data: 2010-02-22 21:42:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Się obaczy.
    > To że są desperaci, którzy chcą zapłacić za tv więcej niż jest wart jest
    > pewne, ale czy ze spokojem - to zobaczymy.

    >dlaczego desperaci, najtanszy lcd kosztuje tysiaka

    Nowy.
    Czyli używka to od razu zjazd cenowo w dół, gdzieś o połowę.
    No a CRT to jeszcze drugą połowę.

    >400zl spokojnie się dostanie.

    Może.
    Ale podziwiam desperatów.

  • 17. Data: 2010-02-22 23:59:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Rok temu sprzedałem philipsa 29 cali 100Hz za 800 zł. Poszedł na
    > Allegro.

    niezle, zwazywszy ze za tyle mozna kupic nowy CRT 29 cali 100Hz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 18. Data: 2010-02-23 08:20:30
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2010-02-21 19:38, Adax pisze:
    > Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni,
    > wspaniale utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

    Ja dziś 21" zawiozłem do przedszkola młodszego syna i dorzuciłem
    odtwarzacz DVD z DIVX żeby dzieci miały co oglądać :)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100222-1, 2010-02-22
    Przetestowano na: 2010-02-23 09:20:30

  • 19. Data: 2010-02-23 08:22:40
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2010-02-22 20:42, Mamut pisze:

    > dlaczego desperaci, najtanszy lcd kosztuje tysiaka i to bedzie low low
    > end i przekatnej jeszcze mniejszej.

    Za 999 możesz mieć 32" HD, bez MPEG4 i innych wodotrysków, ale za to z
    ilością złącz przekraczającą średnia :)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100222-1, 2010-02-22
    Przetestowano na: 2010-02-23 09:22:41

  • 20. Data: 2010-02-23 08:35:04
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    wiadomości news:23022010.1499C229@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail t...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > niezle, zwazywszy ze za tyle mozna kupic nowy CRT 29 cali 100Hz.

    Ale będzie 20kg lżejszy ;)
    A tu waga ma związek z jakością.
    Ja kupiłem używke 29'' bo tylko taka mi do półki pasowała - nowe były za
    szerokie, a ten idealnie - po 5cm po bokach luzu.

    pitpull