  • 1. Data: 2010-02-21 18:38:58
    Temat: TV CRT -ktoś kupi?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni, wspaniale
    utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

  • 2. Data: 2010-02-21 18:59:45
    Temat: Re: TV CRT -ktoś kupi?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Adax pisze:
    > Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni,
    > wspaniale utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?
    A skąd jesteś?

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 3. Data: 2010-02-21 19:13:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni, wspaniale
    > utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

    Niektórym na działki się przydaje.
    Ale na "kupi" to bym nie liczył, raczej "zrobi Ci tą przysługę i wytarga
    grata z mieszkania".

  • 4. Data: 2010-02-21 19:16:23
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd jesteś?

    Kraków i taki super zestaw:
    1. TV CRT 29" 100Hz Quintrix
    http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=2279
    2. NV-VP30 -combo odtwarzacz DVD i nagrywarka VHS w jednym
    http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=1376

  • 5. Data: 2010-02-21 19:16:54
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni, wspaniale
    > utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

    Wystaw na allegro.
    Rok temu kupiłem - szukałem modelu pasującego do mebli ;D i trafiłem
    panasonica 29'' 100Hz ;)
    Na razie jestem zadowoly. Zobacze co bedzie jak DVB
    A jakbyś postanowił wyrzucić jednak daj znać - może mieszkasz niedaleko to
    wezme ;)

    pitpull
    (pod Krakowem)

  • 6. Data: 2010-02-21 19:17:46
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Ale na "kupi" to bym nie liczył, raczej "zrobi Ci tą przysługę i wytarga
    > grata z mieszkania".

    chyba ponad 50 kg :)

  • 7. Data: 2010-02-21 19:25:47
    Od: Mamut <c...@g...com>

    On 21 Lut, 19:38, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
    > Witam! Czy jest gdzieś (oprócz śmietnika) miejsce na kilkuletni, wspaniale
    > utrzymany TV CRT Panasonic 29" 100Hz? Jest gdzieś popyt na CRT?

    dostaniesz kolo 400zl jak jest bez wad.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-02-21 19:34:24
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > dostaniesz kolo 400zl jak jest bez wad.
    > Pozdrawiam.

    Dzięki! A na ile szacujesz w super stanie taki zestawik:

  • 9. Data: 2010-02-21 19:58:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba ponad 50 kg :)

    No właśnie.
    Czyli przysługa spora - samo odwiezenie tego na gratowisko sporo by
    kosztowało.

  • 10. Data: 2010-02-21 21:41:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Niektórym na działki się przydaje.
    > Ale na "kupi" to bym nie liczył, raczej "zrobi Ci tą przysługę i
    > wytarga grata z mieszkania".

    bez przesady - za 250-300 ze spokojem sprzeda na allegro.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy