  • 1. Data: 2010-02-20 10:25:52
    Temat: TV na karte
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Do odbiorcow TVN na karte,czy u was tez zakodowano
    Discovery?Bo ja nie mam od paru dni!
    Pozdr. karuf

  • 2. Data: 2010-02-20 18:34:56
    Temat: Re: TV na karte
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.02.2010 11:25, karuf pisze:
    > Do odbiorcow TVN na karte,czy u was tez zakodowano
    > Discovery?Bo ja nie mam od paru dni!
    > Pozdr. karuf

    zakodowane czy brak sygnału?
    działa cały czas

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 3. Data: 2010-02-20 20:27:05
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 11:25:52 +0100, karuf napisał(a):

    > Do odbiorcow TVN na karte,czy u was tez zakodowano
    > Discovery?Bo ja nie mam od paru dni!

    A na trone telewizji na karte nie warto zerknac? Jest stosowne info
    Trzeba zmienic ustawienia, i ewentualnie pobrac ponownie liste programow.

    --
    Mark

  • 4. Data: 2010-02-22 08:13:14
    Od: misiekf <m...@g...com>

    Przeważnei jak Coś Wam nie działa - wyszukać ponownie kanały. Hot Bird
    jest tak ostro eksploatowanym satelitą że z dnia na dzień się coś
    zmienia.