  • 1. Data: 2010-02-22 11:25:10
    Temat: Panasonic 32 cale 100 Hz
    Od: "geroj0" <g...@w...pl>

    Witam
    ma
    m wlasnie taki telewizorek na strychu bylem z niego bard
    zo zadowolony ale poszlo cos w kineskopie z tego co
    zrozumialem jak byl fachowiec sa jakies 3 wiazki do
    kineskopa mnie jedna z nich wysiadla.Powiedzial ze jak
    co to wymiana kineskopu.Poniewaz mam 4 letniego synka chcialbym mu wsadzic
    ten tv do pokoju gran na xboxie nie na 360 tylko na tym pierwszym i bym mu
    tam wzial jakas cyfrowke bez HD tylko czy sa szanse gdzies ten kineskop
    wymienic i ile by to kosztowalo ?? Naprawde bylem z tego tv bardzo
    zadowolony i nie chcialbym go wyrzucac a w moim pokoju mam plazme i nie
    bardzo bym chcial zeby maly na niej gral.dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 11:26:17
    Temat: Re: Panasonic 32 cale 100 Hz
    Od: "geroj0" <g...@w...pl>

    Użytkownik "geroj0" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Przepraszam za jakosc postu cos mi przeskoczylo

  • 3. Data: 2010-02-22 11:49:22
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Potrzebujesz po prostu nowego kineskopu. Poszukaj na warszawskim
    wolumenie. Możesz też stary kineskop oddać do regeneracji. Tutaj masz
    znaleziony na google przykładowy zakład który zajmuje się regeneracją
    kineskopów

    http://www.kineskopy.com.pl/index.html

  • 4. Data: 2010-02-23 07:37:51
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Coś mi się wydaje, że cena nowego kineskopu=cena nowego TV kineskopowego
    który można jeszcze kupić tu i ówdzie.