  • 1. Data: 2010-02-18 22:34:38
    Temat: ile kanalow na tunerze "n"-ki
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    jesli mam antene z hotbirdem i astrą ile tuner 'n'ki powinien znalezc
    kanalow ?
    w ustawieniach dekodera ustawilem Tone Burst to znalazl troche ponad 700
    ale niektorych kanalow, ktore powinny byc na Astrze (TV Trwam) niestety nie
    ma.
    moze robie cos nie tak i powinienem ustawic co w zaawansowanych ustawieniach
    ?

  • 2. Data: 2010-02-19 06:55:27
    Temat: Re: ile kanalow na tunerze "n"-ki
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 18 Feb 2010 23:34:38 +0100, "amstav" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ma.
    >moze robie cos nie tak i powinienem ustawic co w zaawansowanych ustawieniach

    z Karguli:

    a: a ile macie kanalow telewizyjnych ???
    b: kanalow to mamy duzo, tylko telewizja jedna...

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-02-19 09:06:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.02.2010 23:34, amstav pisze:
> [...]
    > ma.
    > moze robie cos nie tak i powinienem ustawic co w zaawansowanych ustawieniach

    nie ile powinien zanleźć tylko ile jest na liście.
    ponad 800 - dokładnie nie pamiętam.
    masz źle ustawioną astre, nie piszesz jaka antena, zez czy monoblock.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 4. Data: 2010-02-19 16:14:46
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    >nie ile powinien zanleźć tylko ile jest na liście.
    >ponad 800 - dokładnie nie pamiętam.
    >masz źle ustawioną astre, nie piszesz jaka antena, zez czy monoblock.

    konwertery sa dwa w osobnych obudowach wiec raczej zez ... sygnal z astry
    pokazuje, ze jest ok ...
    lista konczy mi sie na 801 (kanal niedostepny) ale wczesniej sa luki - tak
    realnie to lista konczy mi
    sie na 759 ... nie ma niektorych kanalow co do ktorych leb bym sobie dal
    urwac, ze na astrze sa.

  • 5. Data: 2010-02-19 16:21:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 19.02.2010 17:14, amstav pisze:

> [...]
    > realnie to lista konczy mi
    > sie na 759 ... nie ma niektorych kanalow co do ktorych leb bym sobie dal

    może sygnał ok, ale nie w całym paśnie. próbuj poregulować konwerterem
    na astre, przybliżając i oddalając je od siebie i obróć go wokół
    osi (patrząc od tyłu ant. w lewo).
    i pobierz liste jeszcze raz.