  • 11. Data: 2014-02-12 19:39:12
    Temat: Re: TK a prawo jazdy :)
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 18:46:30 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No kurde oczywiście tym którzy nie płacą :) Czy tak ciężko sobie podkręcić
    >
    > jasność w Googlach?

    > Oczywiście za to że ktoś nie płaci alimentów. Zabranie dokumentu
    >
    > ułatwiającego zarobkowanie ma mniej więcej tyle samo sensu w przypadku
    >
    > prawa jazdy (kierowcy) co w przypadku dyplomu (lekarz).
    >

    > --
    >
    > Jacek

    Masz rację że zabranie PJ i dyplomu w przypadku pracy w danym zawodzie ma tyle samo
    czyli dużo sensu. Jak ktoś dzięki temu że ma jakiś papier zarabia to ma płacić na
    swoje dzieci. A jeśli ma papier i nie zarabia to ten papier na chuj mu potrzebny i
    można mu go zabrać o oddać jak zacznie płacić albo dać szansę i oddać jak zadeklaruje
    że ureguluje co nie zapłacił i że będzie płacił. Lepsze rozwiązanie od zamykania
    alimenciarzy w pierdlach bo nic nie kosztuje podatnika.

  • 12. Data: 2014-02-12 19:48:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 19:04:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak się zastanawiałem czy już początek sezonu ogórkowego, czy z racji
    > pory roku trolli więcej. Tak możliwość była od dawna i nie zabierano go
    > alimenciarzom, tylko niechętnym do płacenia alimentów

    Sam zasługujesz na miano trola. Zero wysiłku w zrozumienie tekstu.
    Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
    wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich. No i nie piszę o możliwości
    zabierania tylko o orzeczeniu TK. A TK się wypowiedział dopiero teraz, bo
    widocznie ktoś rozumny zaskarżył cyt. "Tak możliwość była od dawna". Mnie,
    w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
    bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2014-02-12 19:58:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 19:48:05 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    >
    > w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
    >
    > bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju.

    Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a utrzymywał
    by je podatnik?

  • 14. Data: 2014-02-12 20:08:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Sam zasługujesz na miano trola. Zero wysiłku w zrozumienie tekstu.

    Nie, nie, to Twoja domena - w łącznie z brakiem zrozumienia tekstu.

    > Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
    > wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich.

    Wiarę niewątpliwie posiadasz, a czy potrafisz zdefiniować inteligencje
    szczerze wątpię.

    > No i nie piszę o możliwości zabierania tylko o orzeczeniu TK.

    Którego oczywiście na wszelki wypadek na zacytowałeś/podlinkowałeś,
    ponieważ niekoniecznie potwierdza Twoje rewelacje.

> [...]
    > w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
    > bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju.

    W tym co napisałeś nie ma grama uzasadnienia tez, które łaskawie
    pozwoliłeś sobie postawić. Pozostanę jednak przy klasyfikacji
    trollowatej...

  • 15. Data: 2014-02-12 21:11:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 10:58:33 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Dla Ciebie dobre prawo było by wtedy jak byś sobie ruchał, robił dzieci a
    utrzymywał by je podatnik?

    A sio do kurnika kury deptać :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-02-12 21:29:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Jak nie będziesz płacił alimentów to dlaczego nie

    a dlaczego tak :)

    --
    Piter

  • 17. Data: 2014-02-12 21:52:31
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    > Właśnie się dowiedzieliśmy że TK przyklepał zabieranie praw jazdy
    > alimenciarzom. No to idźmy za ciosem - zabierajmy dyplomy inżynierom czy
    > lekarzom, patenty kapitanom a zaświadczenia ukończenia kursu kroju i
    > szycia
    > gospodyniom wiejskim :)
    > (nie żebym popierał niepłacenie alimentów)

    Jak słucham mojej koleżanki w pracy, jak jej były facet kombinuje, żeby nie
    płacić na dwójkę dzieci, a komornik rozkłada ręce i mówi, że nie da się
    samochodu, będącego współwłasnością faceta i innej kobiety, podzielić na pół
    (nie rozumiem, dlaczego nie zlicytować i wypłacić połowę współwłaścicielce),
    to zaczynam popierać _każdy_ pomysł utrudniający takim skurwysynom życie.

    --
    Axel

  • 18. Data: 2014-02-12 21:57:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-12 21:52, Axel pisze:
    (...)
> [...]
    > podzielić na pół (nie rozumiem, dlaczego nie zlicytować i wypłacić
    > połowę współwłaścicielce), to zaczynam popierać _każdy_ pomysł

    Z doświadczenia (zawodowego, pomijam ewentualne prywatne) napiszę, że
    tacy unikający płacenia na swoje dzieci, jako
    pracownicy/współpracownicy okazują się ludźmi bez honoru, uczciwości
    itd. Inaczej wygląda sytuacja z płacącymi, choćby i mieli z tym
    problemy.

  • 19. Data: 2014-02-12 22:47:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

> [...]
    > (nie rozumiem, dlaczego nie zlicytować i wypłacić połowę współwłaścicielce),

    Bo pieniędzmi nie da się jeździć. A ona w niczym nie zawiniła.

    > to zaczynam popierać _każdy_ pomysł utrudniający takim skurwysynom życie.

    Tak, szczególnie takie, które uniemożliwiają zarabianie. Rzeczywiście
    mondry pomysł - zabrać kierowcy zawodowemu prawo jazdy - dzięki temu
    na pewno zarobi na alimenty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-02-12 22:57:53
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 lutego 2014 22:47:58 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    I tak nie płaci to w tym momencie nie ma znaczenia czy zarobi czy nie zarobi na
    alimenty. Ale jak napisze prośbę żeby mu nie zabierali na okres próby i w tym czasie
    zacznie regulować zaległe należności. To ci od zabierania będą się musieli
    ustosunkować. Wtedy ich decyzję jeśli będzie niekorzystna albo stronnicza można
    zaskarżyć. i zyskać na czasie żeby wykazać się dobrą wolę do płacenia. Wśród ludzi
    dużo można załatwić jeśli się tylko chce.