    Date: Wed, 12 Feb 2014 20:08:46 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TK a prawo jazdy :)

    > Sam zasługujesz na miano trola. Zero wysiłku w zrozumienie tekstu.

    Nie, nie, to Twoja domena - w łącznie z brakiem zrozumienia tekstu.

    > Oczywiście powinienem napisać "niepłacącym alimenciarzom" Ale zawiniła moja
    > wiara w pewne minimum inteligencji u bliźnich.

    Wiarę niewątpliwie posiadasz, a czy potrafisz zdefiniować inteligencje
    szczerze wątpię.

    > No i nie piszę o możliwości zabierania tylko o orzeczeniu TK.

    Którego oczywiście na wszelki wypadek na zacytowałeś/podlinkowałeś,
    ponieważ niekoniecznie potwierdza Twoje rewelacje.

    > A TK się wypowiedział dopiero teraz, bo
    > widocznie ktoś rozumny zaskarżył cyt. "Tak możliwość była od dawna". Mnie,
    > w przeciwieństwie do ciebie, przeszkadza nonsensowność tego orzeczenia TK
    > bo świadczy o marnym stanie prawa w kraju.

    W tym co napisałeś nie ma grama uzasadnienia tez, które łaskawie
    pozwoliłeś sobie postawić. Pozostanę jednak przy klasyfikacji
    trollowatej...